Case study Jadczyk

Logo - jadczyk - m
Atrakcyjna, dobrze pozycjonująca się strona internetowa, skutecznie prowadzone kampanie reklamowe oraz tworzenie wizerunku gabinetu stomatologicznego w internecie to kluczowe elementy pozwalające pozyskać Pacjentów, z którymi lubisz pracować. Możesz się o tym przekonać na przykładzie Klienta, który nam zaufał i osiągnęliśmy dla niego zamierzony cel.

 

Planowanie działań i wstępne prace

Nasze działania rozpoczęliśmy od przeprowadzania dokładnej analizy sytuacji wizerunkowej oraz marketingowej Klienta, na podstawie której zaplanowaliśmy nasze działania mające na celu zwiększenie ilości konwersji Pacjentów oraz ruchu na stronie. Na tym etapie postanowiliśmy przede wszystkim skupić się na stworzeniu nowej, atrakcyjnej wizualnie oraz treściowo, strony. Zaprogramowaliśmy od podstaw witrynę, skupiając się między innymi na tym, aby miała wartość edukacyjną dla Pacjenta, skutecznie budowała wizerunek eksperta gabinetu i lekarzy, szybko działała według standardów wyszukiwarki Google oraz posiadała wszystkie niezbędne narzędzia marketingowe pozwalające na realne zwiększenie konwersji Pacjentów po pozyskaniu na stronę ruchu.

W trakcie wstępnych prac stworzyliśmy rozbudowane i atrakcyjne nowe treści. Przygotowaliśmy wartościowe merytorycznie artykuły, których jednym z zadań było wyposażenie Pacjentów w wiedzę z zakresu stomatologii, aby tym samym zachęcić ich do podjęcia leczenia w klinice. Celem tworzonych przez nas publikacji było również wykreowanie eksperckiego wizerunku gabinetu i lekarzy tam pracujących, co pozwoliło zbudować zaufanie do ośrodka dentystycznego. Wykorzystując mechanizmy marketingowe, atrakcyjnie przedstawiliśmy unikalne rozwiązania stosowane w klinice, między innymi pełną i profesjonalną diagnostykę na miejscu czy wykorzystywane nowoczesne znieczulenia. Pacjent otrzymał w ten sposób pełny obraz innowacyjnego gabinetu, do którego pragnie się udać bez lęku. Osiągnięcie tego celu było dla nas znacznym sukcesem, ponieważ bardzo dobrze zdajemy sobie sprawę, że stomatologia nie budzi pozytywnych skojarzeń.

Publikacje zostały napisane prostym i przejrzystym językiem, by osoba, która nie ma nawet podstawowej wiedzy na temat leczenia stomatologicznego, zrozumiała, jakie rozwiązania są stosowane i z jakich unikalnych metod może skorzystać po przyjściu do gabinetu stomatologicznego. Z jednej strony przedstawiliśmy wykorzystywane w klinice środki mające na celu zniwelowanie bólu i stresu podczas leczenia, takie jak komputerowe znieczulenie czy sedację wziewną. Stworzyliśmy w ten sposób pozytywny wizerunek gabinetu, do którego można udać się bez lęku oraz spędzić miłe chwile. Z drugiej strony opisaliśmy technologie wpływające na komfort przebiegu leczenia i skuteczność wykonywanych zabiegów, między innymi leczenie kanałowe pod mikroskopem oraz wybielanie nakładkowe. Przedstawiliśmy również filozofię leczenia, by tym mocniej pokazać, że w klinice najważniejsze jest zdrowie i piękno uśmiechu Pacjenta oraz jego zadowolenie. Od samego początku chcieliśmy, aby Pacjent po przeczytaniu artykułu wiedział, jakie korzyści wynikają z podjęcia leczenia w klinice. Postanowiliśmy również stworzyć dział porad, w którym znajdują się wpisy blogowe odpowiadające na potrzeby Pacjentów. Mogą oni tam zdobyć niezbędną wiedzę o zabiegach stomatologicznych i zdrowiu uzębienia, co tym samym skłania do podjęcia świadomej decyzji o leczeniu. Nie bez znaczenia jest również fakt, że przygotowywane treści aktywnie wspierają działania pozycjonowania organicznego (SEO), dzięki czemu jeszcze skuteczniej możemy pozyskiwać ruch na stronie.

Intensyfikacja działań marketingowych oraz przygotowywanie kampanii reklamowych

Po uruchomieniu strony internetowej wprowadziliśmy kolejne narzędzia stworzone w oparciu o nasz autorski model marketingowy, których celem było pozyskanie jak największej liczby Pacjentów. Jednym z naszych działań było skupienie się na stworzeniu silnego wizerunku eksperckiego Klienta, również poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych. Sukcesem okazało się doprowadzenie do sytuacji, w której profil na Facebooku zaczął żyć i przynosić spodziewane efekty w postaci większej aktywności Pacjentów. Zbudowaliśmy aktywną społeczność lojalnych i zaangażowanych Pacjentów, którzy pozostawiali opinie na profilu, komentarze, polubienia, a także udostępniali treści oraz polecali gabinet w grupach zamkniętych. Osiągnęliśmy w ten sposób efekt śnieżnej kuli, poszerzając znacznie zasięg i zwiększając ruch w mediach społecznościowych. Pacjenci przez swoją aktywność potwierdzali, że decyzja o podjęciu leczenia w klinice jest słuszna.

Postanowiliśmy również poprzez media społecznościowe pokazać inne oblicze kliniki stomatologicznej – zaczęliśmy umieszczać posty o luźnej tematyce cieszące się dużą popularnością, pokazując tym samym ,,ludzkie” oblicze stomatologii. Było to niezwykle ważne, ponieważ stomatologia cechuje się niskim poziomem zaufania i wysoką niepewnością Pacjentów. Dlatego jednym z zadań marketingu jest doprowadzenie do sytuacji, w której Pacjenci zawierzą gabinetowi oraz lekarzom, a następnie zaczną identyfikować się z gabinetem stomatologicznym i zespołem, który tam pracuje. Ponadto dzięki temu utwierdzają się w przekonaniu, że decyzja o podjęciu leczenia w danej klinice jest najlepszą z możliwych. Osiągnęliśmy to poprzez zbudowanie aktywnej społeczności w social mediach, pozyskiwanie opinii innych Pacjentów, co ma kluczowe znaczenie w pozyskiwaniu Pacjentów, oraz budowanie eksperckiego wizerunku kliniki i lekarzy. Przedstawiliśmy również unikalne rozwiązania, takie jak kompleksowa cyfrowa diagnostyka w jednym miejscu oraz leczenie kanałowe w jeden dzień, będące niezwykle ważne z perspektywy Pacjentów. Wykorzystaliśmy także położenie kliniki na mapie, podkreślając oferowane w gabinecie wsparcie dla Pacjentów z Niemiec, którzy chętnie poszukują wsparcia stomatologicznego w przygranicznych miastach. Podjęte działania pozwoliły nam uzyskać efekt w postaci większej konwersji Pacjentów z zagranicy.Wraz z uruchomieniem strony internetowej rozpoczęliśmy prace nad kampaniami reklamowymi. W tym celu skutecznie wykorzystaliśmy Facebook Ads oraz Google Ads. Opierając się na naszym ponad 10-letnim doświadczeniu, zoptymalizowaliśmy i stworzyliśmy intrygujące dla Pacjentów kampanie reklamowe odpowiadające na ich potrzeby, dzięki czemu zanotowaliśmy większy ruch na stronie internetowej oraz większą ilość umówionych wizyt.

Mamy świadomość, że Google Ads to narzędzie, które pozwala niejako odpowiedzieć na potrzeby świadomego swoich problemów Pacjenta. Dlatego wdrażanie kampanii reklamowych wiązało się z dokonaniem dokładnej analizy, by zoptymalizować nasze działania. Dzięki temu stworzyliśmy kampanie reklamowe będące odpowiedzią na zapytania wpisywane w wyszukiwarce Google, co pozwoliło nam pozyskać znaczny ruch Pacjentów na stronie internetowej. Nasze działania są zawsze szerokie i kompleksowe, dlatego nie skupiliśmy się wyłącznie na ukazaniu oferowanych usług. Dostarczyliśmy Pacjentom niezbędną wiedzę o leczeniu stomatologicznym i odpowiedzi na zadawane przez nich pytania. W tym celu wykorzystaliśmy nie tylko treści, ale również odpowiednie grafiki i zdjęcia, by tym samym jeszcze mocniej wzmocnić przekaz

Postanowiliśmy również wzmocnić działania poprzez uruchomienie kolejnego narzędzia, jakim jest Facebook Ads. Wykorzystaliśmy je do stworzenia intrygujących kampanii reklamowych, co pozwoliło nam nie tylko pozyskać nowych Pacjentów, ale również ukazać indywidualny charakter kliniki stomatologicznej, przez co skutecznie wyróżniliśmy go na tle konkurencyjnych gabinetów. Owocem naszych działań było nie tylko wzmożenie ruchu na Facebooku oraz stronie internetowej, ale także stworzenie aktywnej i zaangażowanej społeczności. Ponadto wzmocniliśmy ekspercki wizerunek kliniki stomatologicznej, tworząc w ten sposób w oczach Pacjentów prestiżowy ośrodek dentystyczny.

Oczywiście w trakcie obsługi nie zapomnieliśmy o stworzonej przez nas stronie internetowej. W celu zwiększenia jej widoczności w sieci dokonaliśmy koniecznych poprawek programistycznych oraz optymalizacji SEO. Wprowadziliśmy niezbędne poprawki do kodu, dzięki czemu przyspieszyliśmy i usprawniliśmy działanie strony internetowej, dodając niezbędne funkcjonalności. Ponadto zadbaliśmy o odpowiednie zabezpieczenie witryny internetowej przed niepożądanymi atakami. Efektem naszych działań było uzyskanie sprawnie działającej strony internetowej kliniki stomatologicznej, która dobrze pozycjonuje się w organicznych wyszukiwaniach, a także zapewniliśmy większy komfort korzystania z niej.

Tworząc stronę internetową, skupiliśmy się również na tym, aby znakomicie wyświetlała się na różnych urządzeniach. Obserwacje pokazują wyraźnie, że użytkownicy najczęściej przeglądają witryny, korzystając z telefonów komórkowych. Dlatego dołożyliśmy ogromnych starań, aby strona była jak najbardziej komfortowa w użytkowaniu na urządzeniach mobilnych. Warto również wspomnieć, że nieustannie analizujemy działania osób trafiających na stronę, co pozwala nam zaplanować wprowadzanie kolejnych zmian, których celem jest jej usprawnienie i odpowiednie zoptymalizowanie. To właśnie ciągłe dążenie do perfekcji sprawia, iż witryna jest w pełni funkcjonalna oraz dobrze pozycjonuje się w wyszukiwaniach organicznych Google.
W przygotowywanych przez nas tekstach nie opieramy się na najczęściej wyszukiwanych frazach, ponieważ uznaliśmy, że najlepsze efekty uzyskamy, odpowiadając na konkretne potrzeby Pacjentów. Praktyka pokazała, iż działanie takie przyniosło spodziewane skutki w postaci zwiększonego ruchu na stronie internetowej. Ciągle wprowadzamy również zmiany w obrębie powstałych już tekstów, uwzględniając przy tym nowe technologie znajdujące się w klinice stomatologicznej, a także optymalizując je pod kątem SEO. Dodatkowy ruch pozyskujemy poprzez regularnie prowadzony blog, na którym zamieszczane są wpisy odpowiadające na potrzeby Pacjentów. W tym wypadku tworzymy również treści umożliwiające nam pozyskanie wymarzonych przez Klienta Pacjentów.

 

Przygotowaliśmy również przejrzyste internetowe wizytówki gabinetu stomatologicznego, które zbierają najważniejsze informacje o funkcjonowaniu kliniki, co jest niezwykle istotne z perspektywy Pacjenta. Stworzyliśmy również profile na portalach branżowych, między innymi na ZnanyLekarz.pl, w ten sposób wzmacniając ekspercki wizerunek personelu. Nieustannie obsługujemy stworzone profile, odpowiadając i reagując na wszystkie pojawiające się opinie, przez co pokazujemy Pacjentom troskę o ich potrzeby oraz zaangażowanie personelu. Warto zaznaczyć, że analizujemy również opinie pod kątem ich autentyczności, podejmując odpowiednie działania przy nieprawdziwych ocenach wystawianych przez użytkowników. W ten sposób tworzymy silny wizerunek kliniki, dzięki czemu nowi Pacjenci zyskują pewność, że jest to miejsce, w którym chcą się leczyć.

Pomogliśmy również w przygotowaniu profesjonalnej sesji zdjęciowej. Był to dla nas niezwykle ważny aspekt, ponieważ fotografie pokazują prawdziwy gabinet i osoby w nim pracujące, dzięki czemu Pacjent może zidentyfikować się z lekarzami oraz poznać ich od drugiej strony. Niewątpliwą zaletą tego rozwiązania jest również fakt, że w ten sposób możemy uniknąć używania zdjęć wykorzystywanych przez inne kliniki w regionie, a także wyróżnić się na tle konkurencji, pokazując unikalne rozwiązania stosowane w gabinecie. Na stronie internetowej stworzyliśmy również zakładkę, w której zawarte zostały efekty leczenia – zdjęcia pokazujące prawdziwe przypadki z krótkim opisem są jednym z ważniejszych elementów wpływających na podejmowanie decyzji przez Pacjentów.

 

Zastosowane kompleksowe działania oparte zostały o nasz autorski model marketingowy, który powstał na podstawie ponad 10-letniego doświadczenia w pracy z klinikami stomatologicznymi w Polsce i zagranicą. Stawiamy na edukację Pacjentów oraz przedstawienie unikalnych rozwiązań stosowanych w klinice, przez co Pacjent świadomie podejmuje decyzję o leczeniu, a tym samym zwiększamy liczbę konwersji. W naszym autorskim modelu marketingowym niezwykle ważne miejsce zajmuje strona internetowa, ponieważ dążymy do tego, aby to właśnie na nią trafili potencjalni Pacjenci. Na witrynie zamieszczamy interesujące i perswazyjne treści, od wartościowych artykułów o leczeniu stomatologicznym, poprzez fotografie przedstawiające efektowne przypadki skutecznych zabiegów, do atrakcyjnych materiałów wideo, dzięki którym kreujemy ekspercki wizerunek kliniki i osób tam pracujących, a także budujemy zaufanie do gabinetu. Wdrożenie naszych kompleksowych działań pozwala osiągnąć cel, jakim jest zwiększenie ruchu na stronie, ale przede wszystkim zapisanie nowych Pacjentów na wizytę.

podsumowanie

Świetnie zdajemy sobie sprawę, że rzeczywiste efekty naszej pracy w postaci liczb dają obiektywny obraz skuteczności podejmowanych działań. Możemy pochwalić się:
– zwiększeniem wzrostu konwersji o 21%,
– wzrostem liczby użytkowników o 247%,
– zwiększeniem ruchu na stronie o 263%,
– ogromny wzrostem liczby pozyskanych Pacjentów, który sięga aż 341%!

Jak pokazują statystyki, wszystkie wykorzystywane przez nas narzędzia przyniosły spodziewane efekty. W następnych miesiącach obsługi spodziewamy się kolejnych wzrostów pozyskanych Pacjentów oraz umocnieniu pozycji Klienta wśród gabinetów stomatologicznych w regionie. Uwielbiamy podejmować nowe wyzwania, więc jeśli Ty również chcesz zadbać o profesjonalny marketing swojej kliniki, skontaktuj się z nami: https://www.marketize.pl/#kontakt. Jesteśmy przekonani, że znajdziemy skuteczne rozwiązania, które spełnią wszystkie Twoje oczekiwania.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Skontaktuj się z nami, wystarczy wypełnić formularz albo zadzwonić do nas pod numer +48 505 022 092 (Piotr) albo +48 733 806 866 (Arek). Umówimy się na rozmowę, porozmawiamy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach, a następnie otrzymasz ofertę. Jeśli ją zaakceptujesz, rozpoczniemy pracę z Tobą w oparciu o wyłączność terytorialną! To znaczy, że jeśli rozpoczniemy współpracę z Tobą, to nie podejmiemy jej z Twoją konkurencją :)) Czekamy na Ciebie!





Zobacz prawdziwe opinie naszych klientów.

Ewa Mazur Pawłowska
Ewa Mazur Pawłowska
2020-02-07T16:03:48+0000
Współpracę z Marketize bardzo sobie chwalimy. Dzięki nim ogarnięty został temat aktywnej strony internetowej która żyje ( a wcześniej po prostu była ) , ogarniają temat portali społecznościowych, na co nigdy nie było czasu i pomysłu, zajmują się kampaniami . Niestety my nie mieliśmy czasu na przemyślane działania no i na bezustanne pilnowanie postów , wpisów, itd. Dzięki Marketize mamy cały czas stałą i bieżąco obsługę tej całej strefy przez nas zaniedbanej. Od 2 lat naszej współpracy wyniki same wystawiają im świadectwo , zapewnione grafiki , kolejka oczekujących , dobre opinie no i przede wszystkim dotarcie do naszych pacjentów z fajnymi informacjami ... a jeszcze nie pokazujemy naszych przypadków przed i po 🤦‍♀️ mimo iż nie dajemy im takich perełek to i tak wyniki są rewelacyjne. Martwi nas tylko co będzie jak pokarzemy nasze leczenie przed i po nie wiemy co wtedy zrobimy z grafikami. Najlepsze jest to ze nie trzeba tłumaczyć zagadnień branżowych bo wyspecjalizowali się w stomatologii to bardzo ułatwia współpracę i nie tracimy czasu. Świetny zespół , i współpraca która przynosi nam wymierne wyniki . Bez nich raczej byśmy tego nie osiągneli . Polecam i dziękuje Marketize za współpracę 👍👍👍👍 Estetka Łódźread more
Dominik Pawlak
Dominik Pawlak
2019-12-17T11:58:38+0000
Szkolenie prowadzone przez Arka w bardzo ciekawej formie z indywidualnym podejściem do każdego z uczestników. Informacje dostarczone są zindywidualizowane i bardzo jasne, dzięki czemu można łatwo je wprowadzić w życiu zawodowym. Polecamread more
Hanna Marcinowska
Hanna Marcinowska
2019-10-14T19:25:19+0000
Wszystkim, którzy chcieliby aby ich strona internetowa żyła, była dla pacjentów a nie dentystów a jednocześnie, żeby właściciel czy zespół miał wpływ na treść strony polecam zespół Marketize. Fantastyczna współpraca, elastyczność, naciski kiedy trzeba 🙂 Pozdrawiam cały zespół i polecam!read more
Katarzyna Gliwa
Katarzyna Gliwa
2019-10-04T12:31:09+0000
We współpracy z firmą Marketize ujęło mnie indywidualne podejście do każdego zlecenia. Mogę polecić tę Firmę każdemu, komu zależy na kompleksowej obsłudze witryny internetowej i portali społecznościowych. Współpraca z Marketize przebiega bez zarzutów, są rzetelni i doskonale znają branżę, w której działają. Moje oczekiwania wobec nich były jasno sprecyzowane, wizja Marketize dobrze pokryła się z moją, dlatego jestem bardzo zadowolona ze współpracy.read more
Justyna Zborowska
Justyna Zborowska
2019-09-05T12:01:29+0000
Szkolenie bardzo interesujące, prowadzone przez Arka w ciekawej formie, profesjonalnie a zarazem w miłej atmosferze. Dostarczone informacje można wykorzystać w wielu sferach życia, nie tylko zawodowo. Serdecznie polecamread more
Magdalena Tierentiew
Magdalena Tierentiew
2019-09-04T14:37:43+0000
Szkolenia Marketize to pozycja obowiązkowa jeśli myślisz poważnie o rozwoju swojej firmy. W naszym przypadku w szkoleniach uczestniczyła osoba odpowiedzialna za social media i kolejny raz wróciła z cennymi bardzo wskazówkami i głową pełną pomysłów a co najważniejsze realizację ich zaczęła już kolejnego dnia :-).read more
Natalia Ryszka
Natalia Ryszka
2019-09-03T16:59:45+0000
Szkolenie prowadzone na najwyższym poziomie. Bardzo szeroki wachlarz narzędzi marketingowych, wiedzy i profesjonalizmu. Arek i Piotrek, to osoby, które chętnie dzielą się swoim doświadczeniem, odpowiadają na wszystkie pytania i służą dobrą radą. Przy tym są pełni empatii, dzięki czemu atmosfera panująca na szkoleniach jest znakomita. 🥰read more
Szymon Bchus
Szymon Bchus
2019-09-03T08:53:14+0000
Wiedza na super poziomie. Panowie bez problemu przekazują informacje na temat wszystkich zagadnień i szczegółów. Klinika Wieczorek Stomatologia poleca👌read more
Katarzyna Orłowska
Katarzyna Orłowska
2019-04-01T19:36:32+0000
Z całego serca polecam! Profesjonalne szkolenie na najwyższym poziomie. Produktywnie spędzony czas. Od takich osób jak Arek Buziewicz warto się uczyć!!! Tacy ludzie pozwalają wierzyć że ciężka praca i zaangażowanie popłaca! Dziękuję.read more
Adam Przybysz
Adam Przybysz
2018-07-06T13:14:34+0000
W dniach 18-19.06.2018 uczestniczyłem w szkoleniu zorganizowanym przez Maketize. Wszystko przygotowane profesjonalnie. Mała grupa - 5 uczestników i 3 osoby jako trenerzy. Materiały przygotowane do notatek, ja zapisałem bardzo dużo. Na każde pytanie profesjonalna odpowiedź. Tempo dostosowane do grupy. Ogrom wiedzy podparty doświadczeniem i praktyką. A fakt, że zapisałem się na kolejne szkolenie, jest chyba najlepszą rekomendacją. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia Adamread more
Next Reviews

 

Marketize
5.0
powered by Google
Katarzyna Gliwa
Katarzyna Gliwa
12:26 04 Oct 19
We współpracy z firmą Marketize ujęło mnie indywidualne podejście do każdego zlecenia. Mogę polecić tę Firmę każdemu, komu zależy na kompleksowej obsłudze witryny internetowej i portali społecznościowych. Współpraca z Marketize przebiega bez zarzutów, są rzetelni i doskonale znają branżę, w której działają. Moje oczekiwania wobec nich były jasno sprecyzowane, wizja Marketize dobrze pokryła się z moją, dlatego jestem bardzo zadowolona ze współpracy.czytaj więcej
Orto Live
Orto Live
08:25 17 Sep 19
Marketize to zespół profesjonalistów, a przy tym ludzi z pasją do tego co robią. Współpraca z nimi układa się pomyślnie - cechuje ich wieloletnie doświadczenie i konsekwencja w dążeniu do wyznaczonych celów marketingowych, co przekłada się na obustronne zadowolenie. Serdecznie polecamy!czytaj więcej
Leszek Owsiński
Leszek Owsiński
19:22 03 Sep 19
Polecam współpracę z Arkiem i całym zespołem Marketize. Wykonali dla mnie stronę www która przyciąga pacjentów i jestem z niej więcej niż zadowolony. Nie jest tanio ale za to jest bardzo dobrze. Świetny kontakt, luz a przy tym profesjonalizm.czytaj więcej
Centrum Stomatologiczne dr n. med. Bartosz Jadczyk
Centrum Stomatologiczne dr n. med. Bartosz Jadczyk
12:22 02 Sep 19
Kontakt z Marketize podjąłem po kilkakrotnych niesatysfakcjonujących współpracach z innymi agencjami. Przedstawiona koncepcja działań od początku wydała mi się tym czego poszukiwałem. Obecnie po 1,5 rocznej współpracy stwierdzam, że nie zawiodłem się na firmie w najmniejszym stopniu. Marketize to profesjonalna agencja o dużym doświadczeniu w branży stomatologicznej. Kompetentnie i spójnie wytycza kierunek działań marketingowych i konsekwentnie je realizuje. Na podkreślenie zasługuje wysoki poziom bieżącej obsługi. Marketize to agencja marketingowa godna polecenia.Dr n.med. Bartosz Jadczykczytaj więcej
Zobacz wszystkie opinie