
Planowanie działań i wstępne prace
Nasze działania rozpoczęliśmy od przeprowadzania dokładnej analizy sytuacji wizerunkowej oraz marketingowej Klienta, na podstawie której zaplanowaliśmy nasze działania mające na celu zwiększenie ilości konwersji Pacjentów oraz ruchu na stronie. Na tym etapie postanowiliśmy przede wszystkim skupić się na stworzeniu nowej, atrakcyjnej wizualnie oraz treściowo, strony. Zaprogramowaliśmy od podstaw witrynę, skupiając się między innymi na tym, aby miała wartość edukacyjną dla Pacjenta, skutecznie budowała wizerunek eksperta gabinetu i lekarzy, szybko działała według standardów wyszukiwarki Google oraz posiadała wszystkie niezbędne narzędzia marketingowe pozwalające na realne zwiększenie konwersji Pacjentów po pozyskaniu na stronę ruchu.
W trakcie wstępnych prac stworzyliśmy rozbudowane i atrakcyjne nowe treści. Przygotowaliśmy wartościowe merytorycznie artykuły, których jednym z zadań było wyposażenie Pacjentów w wiedzę z zakresu stomatologii, aby tym samym zachęcić ich do podjęcia leczenia w klinice. Celem tworzonych przez nas publikacji było również wykreowanie eksperckiego wizerunku gabinetu i lekarzy tam pracujących, co pozwoliło zbudować zaufanie do ośrodka dentystycznego. Wykorzystując mechanizmy marketingowe, atrakcyjnie przedstawiliśmy unikalne rozwiązania stosowane w klinice, między innymi pełną i profesjonalną diagnostykę na miejscu czy wykorzystywane nowoczesne znieczulenia. Pacjent otrzymał w ten sposób pełny obraz innowacyjnego gabinetu, do którego pragnie się udać bez lęku. Osiągnięcie tego celu było dla nas znacznym sukcesem, ponieważ bardzo dobrze zdajemy sobie sprawę, że stomatologia nie budzi pozytywnych skojarzeń.
Publikacje zostały napisane prostym i przejrzystym językiem, by osoba, która nie ma nawet podstawowej wiedzy na temat leczenia stomatologicznego, zrozumiała, jakie rozwiązania są stosowane i z jakich unikalnych metod może skorzystać po przyjściu do gabinetu stomatologicznego. Z jednej strony przedstawiliśmy wykorzystywane w klinice środki mające na celu zniwelowanie bólu i stresu podczas leczenia, takie jak komputerowe znieczulenie czy sedację wziewną. Stworzyliśmy w ten sposób pozytywny wizerunek gabinetu, do którego można udać się bez lęku oraz spędzić miłe chwile. Z drugiej strony opisaliśmy technologie wpływające na komfort przebiegu leczenia i skuteczność wykonywanych zabiegów, między innymi leczenie kanałowe pod mikroskopem oraz wybielanie nakładkowe. Przedstawiliśmy również filozofię leczenia, by tym mocniej pokazać, że w klinice najważniejsze jest zdrowie i piękno uśmiechu Pacjenta oraz jego zadowolenie. Od samego początku chcieliśmy, aby Pacjent po przeczytaniu artykułu wiedział, jakie korzyści wynikają z podjęcia leczenia w klinice. Postanowiliśmy również stworzyć dział porad, w którym znajdują się wpisy blogowe odpowiadające na potrzeby Pacjentów. Mogą oni tam zdobyć niezbędną wiedzę o zabiegach stomatologicznych i zdrowiu uzębienia, co tym samym skłania do podjęcia świadomej decyzji o leczeniu. Nie bez znaczenia jest również fakt, że przygotowywane treści aktywnie wspierają działania pozycjonowania organicznego (SEO), dzięki czemu jeszcze skuteczniej możemy pozyskiwać ruch na stronie.
Intensyfikacja działań marketingowych oraz przygotowywanie kampanii reklamowych
Po uruchomieniu strony internetowej wprowadziliśmy kolejne narzędzia stworzone w oparciu o nasz autorski model marketingowy, których celem było pozyskanie jak największej liczby Pacjentów. Jednym z naszych działań było skupienie się na stworzeniu silnego wizerunku eksperckiego Klienta, również poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych. Sukcesem okazało się doprowadzenie do sytuacji, w której profil na Facebooku zaczął żyć i przynosić spodziewane efekty w postaci większej aktywności Pacjentów. Zbudowaliśmy aktywną społeczność lojalnych i zaangażowanych Pacjentów, którzy pozostawiali opinie na profilu, komentarze, polubienia, a także udostępniali treści oraz polecali gabinet w grupach zamkniętych. Osiągnęliśmy w ten sposób efekt śnieżnej kuli, poszerzając znacznie zasięg i zwiększając ruch w mediach społecznościowych. Pacjenci przez swoją aktywność potwierdzali, że decyzja o podjęciu leczenia w klinice jest słuszna.
Postanowiliśmy również poprzez media społecznościowe pokazać inne oblicze kliniki stomatologicznej – zaczęliśmy umieszczać posty o luźnej tematyce cieszące się dużą popularnością, pokazując tym samym ,,ludzkie” oblicze stomatologii. Było to niezwykle ważne, ponieważ stomatologia cechuje się niskim poziomem zaufania i wysoką niepewnością Pacjentów. Dlatego jednym z zadań marketingu jest doprowadzenie do sytuacji, w której Pacjenci zawierzą gabinetowi oraz lekarzom, a następnie zaczną identyfikować się z gabinetem stomatologicznym i zespołem, który tam pracuje. Ponadto dzięki temu utwierdzają się w przekonaniu, że decyzja o podjęciu leczenia w danej klinice jest najlepszą z możliwych. Osiągnęliśmy to poprzez zbudowanie aktywnej społeczności w social mediach, pozyskiwanie opinii innych Pacjentów, co ma kluczowe znaczenie w pozyskiwaniu Pacjentów, oraz budowanie eksperckiego wizerunku kliniki i lekarzy. Przedstawiliśmy również unikalne rozwiązania, takie jak kompleksowa cyfrowa diagnostyka w jednym miejscu oraz leczenie kanałowe w jeden dzień, będące niezwykle ważne z perspektywy Pacjentów. Wykorzystaliśmy także położenie kliniki na mapie, podkreślając oferowane w gabinecie wsparcie dla Pacjentów z Niemiec, którzy chętnie poszukują wsparcia stomatologicznego w przygranicznych miastach. Podjęte działania pozwoliły nam uzyskać efekt w postaci większej konwersji Pacjentów z zagranicy.Wraz z uruchomieniem strony internetowej rozpoczęliśmy prace nad kampaniami reklamowymi. W tym celu skutecznie wykorzystaliśmy Facebook Ads oraz Google Ads. Opierając się na naszym ponad 10-letnim doświadczeniu, zoptymalizowaliśmy i stworzyliśmy intrygujące dla Pacjentów kampanie reklamowe odpowiadające na ich potrzeby, dzięki czemu zanotowaliśmy większy ruch na stronie internetowej oraz większą ilość umówionych wizyt.
Mamy świadomość, że Google Ads to narzędzie, które pozwala niejako odpowiedzieć na potrzeby świadomego swoich problemów Pacjenta. Dlatego wdrażanie kampanii reklamowych wiązało się z dokonaniem dokładnej analizy, by zoptymalizować nasze działania. Dzięki temu stworzyliśmy kampanie reklamowe będące odpowiedzią na zapytania wpisywane w wyszukiwarce Google, co pozwoliło nam pozyskać znaczny ruch Pacjentów na stronie internetowej. Nasze działania są zawsze szerokie i kompleksowe, dlatego nie skupiliśmy się wyłącznie na ukazaniu oferowanych usług. Dostarczyliśmy Pacjentom niezbędną wiedzę o leczeniu stomatologicznym i odpowiedzi na zadawane przez nich pytania. W tym celu wykorzystaliśmy nie tylko treści, ale również odpowiednie grafiki i zdjęcia, by tym samym jeszcze mocniej wzmocnić przekaz
Postanowiliśmy również wzmocnić działania poprzez uruchomienie kolejnego narzędzia, jakim jest Facebook Ads. Wykorzystaliśmy je do stworzenia intrygujących kampanii reklamowych, co pozwoliło nam nie tylko pozyskać nowych Pacjentów, ale również ukazać indywidualny charakter kliniki stomatologicznej, przez co skutecznie wyróżniliśmy go na tle konkurencyjnych gabinetów. Owocem naszych działań było nie tylko wzmożenie ruchu na Facebooku oraz stronie internetowej, ale także stworzenie aktywnej i zaangażowanej społeczności. Ponadto wzmocniliśmy ekspercki wizerunek kliniki stomatologicznej, tworząc w ten sposób w oczach Pacjentów prestiżowy ośrodek dentystyczny.
Oczywiście w trakcie obsługi nie zapomnieliśmy o stworzonej przez nas stronie internetowej. W celu zwiększenia jej widoczności w sieci dokonaliśmy koniecznych poprawek programistycznych oraz optymalizacji SEO. Wprowadziliśmy niezbędne poprawki do kodu, dzięki czemu przyspieszyliśmy i usprawniliśmy działanie strony internetowej, dodając niezbędne funkcjonalności. Ponadto zadbaliśmy o odpowiednie zabezpieczenie witryny internetowej przed niepożądanymi atakami. Efektem naszych działań było uzyskanie sprawnie działającej strony internetowej kliniki stomatologicznej, która dobrze pozycjonuje się w organicznych wyszukiwaniach, a także zapewniliśmy większy komfort korzystania z niej.
Przygotowaliśmy również przejrzyste internetowe wizytówki gabinetu stomatologicznego, które zbierają najważniejsze informacje o funkcjonowaniu kliniki, co jest niezwykle istotne z perspektywy Pacjenta. Stworzyliśmy również profile na portalach branżowych, między innymi na ZnanyLekarz.pl, w ten sposób wzmacniając ekspercki wizerunek personelu. Nieustannie obsługujemy stworzone profile, odpowiadając i reagując na wszystkie pojawiające się opinie, przez co pokazujemy Pacjentom troskę o ich potrzeby oraz zaangażowanie personelu. Warto zaznaczyć, że analizujemy również opinie pod kątem ich autentyczności, podejmując odpowiednie działania przy nieprawdziwych ocenach wystawianych przez użytkowników. W ten sposób tworzymy silny wizerunek kliniki, dzięki czemu nowi Pacjenci zyskują pewność, że jest to miejsce, w którym chcą się leczyć.
Zastosowane kompleksowe działania oparte zostały o nasz autorski model marketingowy, który powstał na podstawie ponad 10-letniego doświadczenia w pracy z klinikami stomatologicznymi w Polsce i zagranicą. Stawiamy na edukację Pacjentów oraz przedstawienie unikalnych rozwiązań stosowanych w klinice, przez co Pacjent świadomie podejmuje decyzję o leczeniu, a tym samym zwiększamy liczbę konwersji. W naszym autorskim modelu marketingowym niezwykle ważne miejsce zajmuje strona internetowa, ponieważ dążymy do tego, aby to właśnie na nią trafili potencjalni Pacjenci. Na witrynie zamieszczamy interesujące i perswazyjne treści, od wartościowych artykułów o leczeniu stomatologicznym, poprzez fotografie przedstawiające efektowne przypadki skutecznych zabiegów, do atrakcyjnych materiałów wideo, dzięki którym kreujemy ekspercki wizerunek kliniki i osób tam pracujących, a także budujemy zaufanie do gabinetu. Wdrożenie naszych kompleksowych działań pozwala osiągnąć cel, jakim jest zwiększenie ruchu na stronie, ale przede wszystkim zapisanie nowych Pacjentów na wizytę.
podsumowanie
– zwiększeniem wzrostu konwersji o 21%,
– wzrostem liczby użytkowników o 247%,
– zwiększeniem ruchu na stronie o 263%,
– ogromny wzrostem liczby pozyskanych Pacjentów, który sięga aż 341%!
Jak pokazują statystyki, wszystkie wykorzystywane przez nas narzędzia przyniosły spodziewane efekty. W następnych miesiącach obsługi spodziewamy się kolejnych wzrostów pozyskanych Pacjentów oraz umocnieniu pozycji Klienta wśród gabinetów stomatologicznych w regionie. Uwielbiamy podejmować nowe wyzwania, więc jeśli Ty również chcesz zadbać o profesjonalny marketing swojej kliniki, skontaktuj się z nami: https://www.marketize.pl/#kontakt. Jesteśmy przekonani, że znajdziemy skuteczne rozwiązania, które spełnią wszystkie Twoje oczekiwania.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Skontaktuj się z nami, wystarczy wypełnić formularz albo zadzwonić do nas pod numer +48 505 022 092 (Piotr) albo +48 733 806 866 (Arek). Umówimy się na rozmowę, porozmawiamy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach, a następnie otrzymasz ofertę. Jeśli ją zaakceptujesz, rozpoczniemy pracę z Tobą w oparciu o wyłączność terytorialną! To znaczy, że jeśli rozpoczniemy współpracę z Tobą, to nie podejmiemy jej z Twoją konkurencją :)) Czekamy na Ciebie!
Zobacz prawdziwe opinie naszych klientów.










 




