Jak prowadzić na Facebooku profil gabinetu stomatologicznego?
W prowadzeniu komunikacji gabinetu stomatologicznego w mediach społecznościowych najważniejsza jest… systematyczność. Porównanie do treningów na siłowni jest jak najbardziej zasadne. Tylko ciężka i systematyczna praca pozwoli spełnić marzenie o pięknie wyglądającym ciele. Zaczynamy od pierwszego treningu i krok po kroku zbliżamy się do celu. Tak samo jest z budowaniem wizerunku eksperta lekarza oraz gabinetu stomatologicznego w social mediach. Wpierw małe kroki, czyli regularne publikowanie postów, stopniowo zwiększamy liczbę polubień na profilu i zamieszczamy content, który jest interesujący dla Pacjenta! To bardzo ważne, nie kupujcie polubień.
Jak wiemy, początki są trudne. Pojawiają się pytania: co publikować? czego nie publikować? ile zamieszczać postów w tygodniu? Przydałyby się jakieś przykłady. Tu właśnie macie nas 😉
Podstawa – zasady tworzenia postów na profilu dentysty na Facebooku
Tworząc posty na Facebooku, pamiętajcie, aby język był dostosowany do docelowej grupy odbiorców. Treści muszą być napisane ,,prostym językiem”, który jest w pełni zrozumiały dla Pacjenta (unikajcie używania trudnych technicznie sformułowań). Ponadto, aby posty z treściami były pozytywnie odbierane, należy zwrócić uwagę na kilka czynników: