6 marca 2020
7 marca 2020
i
Piotr Marynowski
Szkolenie z mediów społecznościowych systematyzuje najważniejsze aspekty komunikacji internetowej dla stomatologów. W całości będzie poświęcone mediom społecznościowym i ich wpływowi na postrzeganie kliniki przez pacjentów. Przeanalizujemy profile każdego uczestnika szkolenia na Facebooku oraz Instagramie, dając konkretne wytyczne do wdrożenia. Porozmawiamy też o tym, w jaki sposób dbać o opinie w sieci, jak pozyskiwać nowe oraz w jaki sposób radzić sobie z negatywnymi. Pokażemy również, w jaki sposób należy prowadzić kampanie reklamowe w social mediach, aby docierały do potencjalnych pacjentów.
Otrzymasz bardzo dużo porad od praktyków z wieloletnim doświadczeniem. 100% praktyki - zero teorii!
Podczas szkolenia:
- - dowiesz się, jak przyciągać więcej nowych, idealnych pacjentów za pomocą profili gabinetu i lekarza,
- - przeprowadzisz analizę swoich profili w social mediach oraz krajowych portalach opiniotwórczych,
- - dowiesz się, jak prowadzić profil gabinetu na Facebooku, Instagramie i na co warto zwracać uwagę,
- - dowiesz się, jak stworzyć swoje pierwsze kampanie reklamowe na Facebooku,
- - nauczysz się, jak optymalizować reklamy, aby za rozsądną kwotę trafiały do odpowiednich osób,
- - poznasz proste narzędzia, dzięki którym można monitorować Twój wizerunek w internecie,
- - poznasz zasady dotyczące negatywnych opinii, jak sobie z nimi radzić, co z nimi robić.
9 maja 2020
i
Piotr Marynowski
5 września 2020
i
Piotr Marynowski
28 listopad 2020
i
Piotr Marynowski
TAGI: szkolenia stomatologia | marketing dla stomatologa | reklama stomatologiczna | szkolenia stomatologiczne | marketing stomatologiczny | szkolenia dla stomatologów