Case Study Stomatologia Gliwa

Każdy właściciel kliniki stomatologicznej pragnie, aby pozyskiwać jak najwięcej Pacjentów, z którymi chce pracować. W Marketize skutecznie pomagamy spełniać ten cel, dzięki kompleksowemu wdrożeniu wszystkich rozwiązań opartych o nasz autorski model marketingowy, będący wynikiem ponad 10-letniego doświadczenia w pracy z nie tylko z największymi ośrodkami dentystycznymi, ale również z tymi mniejszymi w całej Polsce. Zobacz na przykładzie jednego z naszych Klientów, w jaki sposób osiągamy znakomite efekty, które bez problemu możemy również uzyskać w trakcie pracy z Tobą i Twoją kliniką stomatologiczną!

 

Dogłębna analiza oraz wstępne prace

Świetnie zdajemy sobie sprawę, że tylko na podstawie wszechstronnej i dogłębnej analizy możemy prawidłowo zaplanować całą strategię, która przyniesie oczekiwane efekty w postaci pozyskania większej ilości Pacjentów. Dlatego na początku rozpoznaliśmy sytuację wizerunkową oraz marketingową Klienta. W naszej analizie uwzględniliśmy między innymi funkcjonowanie strony internetowej, dokonywane działania w social mediach, a także skuteczność uruchomionych kampanii reklamowych i rozmieszczenie geolokalizacyjne gabinetu. Na tej podstawie przygotowaliśmy kompleksową strategię marketingową, obejmującą szereg elementów: od stworzenia nowej w pełni funkcjonalnej strony internetowej wyposażonej we wszystkie niezbędne narzędzia, poprzez zmiany w prowadzeniu social mediów w celu pozyskania oraz utrzymania oddanej i aktywnej społeczności Pacjentów, aż do uruchomienia skutecznych kampanii reklamowych w Facebook Ads oraz Google Ads odpowiadających na zapytania świadomych swoich potrzeb Pacjentów.

Po wstępnej analizie i przygotowaniu planu działań, zaakceptowanego przez Klienta, który nam w pełni zaufał, przystąpiliśmy do tworzenia nowej strony internetowej. Skupiliśmy się na zaprogramowaniu witryny w taki sposób, aby była wyposażona we wszystkie niezbędne narzędzia marketingowe, na podstawie których możemy między innymi zebrać dane o ruchu na stronie oraz przeanalizować wykonywane na niej działania przez użytkowników, co pomogło w kolejnych etapach prac zoptymalizować witrynę, by jej działanie było jak najbardziej efektywne. Dodatkowo postaraliśmy się, aby strona internetowa działała szybko według standardów wyszukiwarki Google, co ma niebagatelne znaczenie na pozycjonowanie organiczne w wyszukiwaniach. Wszystko to złożyło się na to, że przygotowaliśmy witrynę budującą ekspercki wizerunek kliniki stomatologicznej i lekarzy tam pracujących oraz skutecznie edukującej Pacjentów, którzy poszukują gabinetu stomatologicznego. W ten sposób możliwym stało się realne zwiększenie konwersji Pacjentów (więcej zapisanych Pacjentów na wizytę) po pozyskaniu ruchu na stronie.

Poniżej dane porównujące wzrost ruchu na stronie, rok do roku, przed i w trakcie prowadzonych przez nas działań marketingowych dla gabinetu Stomatologia Gliwa. Zanotowaliśmy wzrost wejść nowych użytkowników na stronę o ponad 300%.

Oczywiście witryna internetowa nie będzie spełniała swoich zadań bez odpowiednich treści, które będą nie tylko edukować Pacjentów, ale również subtelnie zachęcać ich do podjęcia decyzji o leczeniu w klinice stomatologicznej. W trakcie naszych wstępnych działań przygotowaliśmy rozbudowane artykuły, opisując w nich w przystępny sposób i z wykorzystaniem mechanizmów marketingowych wszelkie wyjątkowe rozwiązania stosowane w gabinecie, które wyróżniają go na tle konkurencyjnych gabinetów, takie jak sedację płytką czy niewidoczne nakładki Invisalign, tworząc tym samym w oczach Pacjenta wizerunek ośrodka dentystycznego, w którym chce się leczyć. Stworzenie obrazu nowoczesnej kliniki miało za zadanie utwierdzić Pacjenta w przekonaniu, że jest to miejsce w pełni bezpieczne, w którym leczenie przebiega bezboleśnie oraz zgodnie ze wszelkimi najwyższymi standardami, dzięki czemu znika lęk przed wizytą!

Ważne było dla nas również, aby teksty były napisane prostym językiem, dzięki czemu treści są zrozumiałe dla osób niebędących specjalistami. Z jednej strony pozwoliło to przedstawić pozytywny wizerunek osób pracujących w klinice, którzy są otwarci na potrzeby Pacjentów i pragną za wszelką cenę do nich dotrzeć. To właśnie przez stosowany w publikacjach język pokazaliśmy, że lekarze w gabinecie to empatyczne osoby, dzięki czemu stworzyliśmy przyjazny obraz ośrodka dentystycznego, w którym na wizytę przychodzi się z przyjemnością. Z drugiej strony tak przygotowane teksty spełniają funkcję edukacyjną, co było dla nas niezwykle istotne, ponieważ Pacjenci ze zdobytą w ten sposób wiedzą znacznie chętniej podejmują decyzję o leczeniu w klinice i są świadomi swoich potrzeb. W artykułach pokazaliśmy unikatowe rozwiązania stosowane w klinice takie jak leczenie kanałowe pod mikroskopem, dzięki czemu przedstawiliśmy technologie wpływające na komfort wykonywanych zabiegów, co, jak się wkrótce okazało, miało ogromne znaczenie na skuteczność pozyskiwania Pacjentów. Całość została uzupełniona tzw. Social Proof i przypadkami przed i po, które mają bardzo duży wpływ na pozyskiwanie Pacjentów.

W Marketize świetnie zdajemy sobie sprawę, że należy podkreślać wszystkie elementy, które mają szczególne znaczenie dla Pacjentów. Dlatego przygotowaliśmy również podstrony dotyczące różnych możliwości finansowania leczenia oraz udogodnień oferowanych dla Pacjentów z zagranicy. Wpłynęło to oczywiście na zwiększenie liczby konwersji Pacjentów po uprzednim pozyskaniu ruchu na stronie. Wszystkie nasze kroki w początkowej fazie prac sprawiły, że stworzyliśmy ekspercki wizerunek kliniki oraz wyraźnie wzrósł ruch na witrynie internetowej. W istocie to był dopiero początek naszych kompleksowych działań, które w kolejnych miesiącach pozwoliły osiągnąć jeszcze lepsze wyniki!

 

Kompleksowe działania marketingowe drogą do sukcesu

Po pracach przygotowawczych, które polegały na przygotowaniu funkcjonalnej strony internetowej, która w przystępny sposób przekazuje wszystkie niezbędne treści, a także dobrze pozycjonuje się w wyszukiwaniach organicznych Google’a, skupiliśmy się na dalszym budowaniu silnego wizerunku eksperckiego kliniki, która jest życzliwa Pacjentom. W tym celu wykorzystaliśmy media społecznościowe, gdzie zaczęliśmy zamieszczać materiały pokazujące gabinet stomatologiczny z zupełnie innej, przyjaznej wszystkim, perspektywy. Było to niezwykle ważne zadanie od samego początku naszych działań, ponieważ stomatologia ciągle nie cieszy się zbyt wysokim poziomem zaufania, a wielu osobom wizyta w klinice kojarzy się bardzo negatywnie. Jak się wkrótce okazało, postawione przed nami ciężkie zadanie wykonaliśmy znakomicie. Zbudowaliśmy aktywną społeczność skupioną wokół kliniki, która chętnie odpowiada na wszelkie udostępniane posty, pozostawiając polubienia oraz komentarze, ale również dzieląca się swoimi opiniami z przebiegu leczenia tym samym budując Social Proof gabinetu. Ma to ogromny wpływ na utwierdzenie się potencjalnych Pacjentów, że decyzja o wizycie w klinice jest słuszna. Dodatkowo stworzenie silnej społeczności spowodowało, iż zwiększyła się znacznie ilość pozyskiwanych nowych Pacjentów z polecenia osobistego.

Pomogliśmy również w przygotowaniu profesjonalnej sesji zdjęciowej. Odpowiednio przygotowane fotografie są niezwykle ważne na etapie decyzyjnym, ponieważ Pacjent może zobaczyć między innymi efekty leczenia w klinice, a tym samym jak może prezentować się jego uśmiech po zabiegach wykonanych w gabinecie. Jak pokazuje nasze ponad 10-letnie doświadczenie, ma to ogromne znaczenie na zwiększenie ilości konwersji. Z tego właśnie powodu stworzyliśmy stronę, na której zostały zebrane wszystkie zdjęcia ukazujące stan uzębienia przed leczeniem i po jego zakończeniu wraz z opisem wykonanych zabiegów. Sekcja ta cieszy się niezmiennie wysokim zainteresowaniem, a co najważniejsze spełnia swoją funkcję, czyli przekonuje Pacjentów, że decyzja o leczeniu w klinice jest słuszna.

Jednak wykonane podczas sesji zdjęcia to nie tylko ukazanie efektów po wykonanych zabiegach, ale również przedstawienie samej kliniki oraz lekarzy tam pracujących. Na zdjęciach zaprezentowany został uśmiechnięty zespół, dzięki czemu Pacjenci łatwiej mogą zidentyfikować się z dentystą, do którego się wybierają, a także poznać go od drugiej, nie stomatologicznej, strony. Dodatkowo wykorzystaliśmy fotografie do przedstawienia kliniki jako miejsca przytulnego i przyjaznego, które chętnie się odwiedza. Nasze działania przyniosły efekt w postaci większej konwersji Pacjentów oraz zbudowania jeszcze większej aktywnej społeczności. Pacjenci zaczęli się identyfikować z gabinetem jeszcze przed wizytą! Na zdjęciach zobaczyli osoby, którym zaufali opierając się na opiniach innych Pacjentów, treściach i postach zamieszczanych w Social Mediach.

To jednak dalej tylko część naszych kompleksowych działań, których celem było osiągnięcie oczekiwanych efektów w postaci wzrostu pozyskanych Pacjentów. W celu zwiększenia efektywności uruchomiliśmy kolejne narzędzie, czyli Facebook Ads. Pozwoliło ono nam na stworzenie intrygujących kampanii reklamowych, czego owocem była nie tylko wzmożona aktywność na stronie internetowej, a tym samym zwiększenie ilości pozyskanych Pacjentów, ale również na Facebooku. Ponadto w ten sposób ukazaliśmy wyjątkowość kliniki, która wyróżnia się na tle gabinetów w regionie, jak również w całej Polsce, dzięki czemu stworzyliśmy wizerunek prestiżowego ośrodka dentystycznego.

Przed przystąpieniem do uruchomienia kampanii reklamowych dokonaliśmy dogłębnej analizy, na podstawie której wiedzieliśmy, jakie działania przyniosą najlepsze efekty. Zdobytą w ten sposób wiedzę wykorzystaliśmy także przy wdrażaniu kolejnego narzędzia, czyli Google Ads, pozwalającego na stworzenie kampanii reklamowych będących niejako odpowiedzią na potrzeby świadomego swoich problemów Pacjenta. Efektem było zwiększenie ruchu na stronie internetowej, gdzie dostarczamy wartościowe treści, które nie tylko edukują, ale również w subtelny sposób przekonują, że decyzja o podjęciu leczenia w klinice jest słuszna.

Nieustannie dokonujemy poprawek programistycznych na stworzonej przez nas stronie internetowej, dzięki czemu nie tylko zwiększamy jej bezpieczeństwo, chroniąc ją przed niepożądanymi atakami, ale również pozytywnie wpływamy na jej widoczność w sieci, przez co znacznie wyżej wyświetla się w wynikach organicznych Google’a. Usprawniliśmy także funkcjonowanie witryny, stosując najnowsze i w pełni skuteczne rozwiązania, dzięki czemu wzrosła między innymi szybkość jej działania. Ponadto ciągle wykorzystujemy dane pozyskiwane przy pomocy narzędzi marketingowych, przez co optymalizujemy ją w taki sposób, aby odpowiadała zachowaniom użytkowników na stronie. W ten sposób witryna stała się użytecznym narzędziem dla Pacjentów, którzy jeszcze chętniej zaczęli podejmować decyzje o leczeniu w klinice.
Strona internetowa ciągle jest rozbudowywana przez zamieszczanie nowych treści, głównie na blogu. Jest to miejsce, gdzie Pacjent może znaleźć odpowiedzi na pojawiające się pytania, a także porady, jak należy postępować w przypadku wystąpienia konkretnego problemu w jamie ustnej. Dzięki temu Pacjent zostaje wyposażony w dodatkową wiedzę, przez co jest bardziej świadomy, co wpływa również na jego potencjalną decyzję o podjęciu leczenia stomatologicznego. Ponadto ciągle rozbudowywane są już powstałe publikacje, które uzupełniane są o nowe technologie stosowane w klinice. Wszystko to ma korzystny wpływ na pozyskiwanie zainteresowania Pacjentów leczeniem w gabinecie.

Współcześnie większość użytkowników poszukuje informacji w internecie, korzystając z urządzeń mobilnych. Z tego powodu dołożyliśmy szczególnych starań, by przygotowana przez nas strona prawidłowo wyświetlała się na telefonie czy tablecie. Wyzwaniem w takiej sytuacji jest dopasowanie całego interfejsu do ograniczeń stawianych przez urządzenia mobilne w taki sposób, aby był jak najbardziej funkcjonalny i przejrzysty podczas korzystania. Zadanie to zrealizowaliśmy znakomicie, o czym świadczy znacznie większy ruch na stronie przy użyciu telefonów niż komputerów, co przekłada się również na wyższy wskaźnik pozyskanych w ten sposób Pacjentów.

W trakcie prac przygotowaliśmy również wizytówki Google’a, dzięki którym Pacjenci mogą uzyskać najważniejsze informacje o funkcjonowaniu kliniki stomatologicznej. Jest to też miejsce, gdzie można zapoznać się z recenzjami pozostawionymi przez Pacjentów po zakończonym leczeniu. Odpowiadamy na każdą pozostawioną opinię oraz monitorujemy, czy są autentyczne i w razie potrzeby podejmujemy specjalne kroki w przypadku nierzetelnych ocen. Prowadzimy również profile na portalach branżowych taki jak ZnanyLekarz.pl. Wszystko to sprawia, że skutecznie budujemy ekspercki wizerunek kliniki, dbając przy tym o jej dobre imię w internecie, dzięki czemu w oczach Pacjentów tworzymy pozytywny obraz miejsca, w którym chcą się leczyć.

Nasz autorski model marketingowy powstał na podstawie ponad 10-letniego doświadczenia w pracy z klinikami stomatologicznymi w Polsce i zagranicą. Opiera się on na kompleksowych działaniach, za skuteczność których odpowiadają nasi eksperci z różnych dziedzin marketingu. Dzięki temu skutecznie docieramy do Pacjentów, którzy chętnie podejmują decyzję o leczeniu w ośrodkach dentystycznych przez nas obsługiwanych. Ważne miejsce w naszym autorskim modelu marketingowym zajmuje strona internetowa wyposażona w niezbędne narzędzia oraz wypełniona wartościowymi treściami. Nasze działania prowadzą do pozyskania na nią ruchu, ponieważ to właśnie na niej Pacjent może zdobyć potrzebną wiedzę, a także zapoznać się z efektami leczenia w klinice. W ten sposób strona internetowa staje się ostatnim etapem przed zapisaniem się na wizytę, co możliwe jest do osiągnięcia wyłącznie przez zastosowanie wszystkich rozwiązań przez nas opracowanych. O ich skuteczności świadczą między innymi efekty uzyskane w pracy z kliniką Stomatologia Gliwa.

podsumowanie

Włożony wysiłek w działania marketingowe przyniósł znakomite efekty. Zanotowaliśmy zwiększenie:
– ruchu na stronie o 26%,
– współczynnika konwersji celu o 42%,
– pozyskania nowych użytkowników o 45%,
– konwersji Pacjentów aż o 80%!
Przedstawione statystyki wyraźnie pokazują, że podjęte przez nas działania były niezwykle efektywne. Nieustannie pracujemy nad wprowadzaniem kolejnych usprawnień, które, o czym jesteśmy przekonani, przyniosą jeszcze lepsze wyniki w najbliższych miesiącach. Jeżeli Ty również chcesz, aby o marketing Twojej kliniki stomatologicznej zadbali prawdziwi eksperci, koniecznie skontaktuj się z nami: https://www.marketize.pl/#kontakt. Chętnie podejmiemy się nowych wyzwań i pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Skontaktuj się z nami, wystarczy wypełnić formularz albo zadzwonić do nas pod numer +48 505 022 092 (Piotr) albo +48 733 806 866 (Arek). Umówimy się na rozmowę, porozmawiamy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach, a następnie otrzymasz ofertę. Jeśli ją zaakceptujesz, rozpoczniemy pracę z Tobą w oparciu o wyłączność terytorialną! To znaczy, że jeśli rozpoczniemy współpracę z Tobą, to nie podejmiemy jej z Twoją konkurencją :)) Czekamy na Ciebie!





Zobacz prawdziwe opinie naszych klientów.

Ewa Mazur Pawłowska
Ewa Mazur Pawłowska
2020-02-07T16:03:48+0000
Współpracę z Marketize bardzo sobie chwalimy. Dzięki nim ogarnięty został temat aktywnej strony internetowej która żyje ( a wcześniej po prostu była ) , ogarniają temat portali społecznościowych, na co nigdy nie było czasu i pomysłu, zajmują się kampaniami . Niestety my nie mieliśmy czasu na przemyślane działania no i na bezustanne pilnowanie postów , wpisów, itd. Dzięki Marketize mamy cały czas stałą i bieżąco obsługę tej całej strefy przez nas zaniedbanej. Od 2 lat naszej współpracy wyniki same wystawiają im świadectwo , zapewnione grafiki , kolejka oczekujących , dobre opinie no i przede wszystkim dotarcie do naszych pacjentów z fajnymi informacjami ... a jeszcze nie pokazujemy naszych przypadków przed i po 🤦‍♀️ mimo iż nie dajemy im takich perełek to i tak wyniki są rewelacyjne. Martwi nas tylko co będzie jak pokarzemy nasze leczenie przed i po nie wiemy co wtedy zrobimy z grafikami. Najlepsze jest to ze nie trzeba tłumaczyć zagadnień branżowych bo wyspecjalizowali się w stomatologii to bardzo ułatwia współpracę i nie tracimy czasu. Świetny zespół , i współpraca która przynosi nam wymierne wyniki . Bez nich raczej byśmy tego nie osiągneli . Polecam i dziękuje Marketize za współpracę 👍👍👍👍 Estetka Łódźread more
Dominik Pawlak
Dominik Pawlak
2019-12-17T11:58:38+0000
Szkolenie prowadzone przez Arka w bardzo ciekawej formie z indywidualnym podejściem do każdego z uczestników. Informacje dostarczone są zindywidualizowane i bardzo jasne, dzięki czemu można łatwo je wprowadzić w życiu zawodowym. Polecamread more
Hanna Marcinowska
Hanna Marcinowska
2019-10-14T19:25:19+0000
Wszystkim, którzy chcieliby aby ich strona internetowa żyła, była dla pacjentów a nie dentystów a jednocześnie, żeby właściciel czy zespół miał wpływ na treść strony polecam zespół Marketize. Fantastyczna współpraca, elastyczność, naciski kiedy trzeba 🙂 Pozdrawiam cały zespół i polecam!read more
Katarzyna Gliwa
Katarzyna Gliwa
2019-10-04T12:31:09+0000
We współpracy z firmą Marketize ujęło mnie indywidualne podejście do każdego zlecenia. Mogę polecić tę Firmę każdemu, komu zależy na kompleksowej obsłudze witryny internetowej i portali społecznościowych. Współpraca z Marketize przebiega bez zarzutów, są rzetelni i doskonale znają branżę, w której działają. Moje oczekiwania wobec nich były jasno sprecyzowane, wizja Marketize dobrze pokryła się z moją, dlatego jestem bardzo zadowolona ze współpracy.read more
Justyna Zborowska
Justyna Zborowska
2019-09-05T12:01:29+0000
Szkolenie bardzo interesujące, prowadzone przez Arka w ciekawej formie, profesjonalnie a zarazem w miłej atmosferze. Dostarczone informacje można wykorzystać w wielu sferach życia, nie tylko zawodowo. Serdecznie polecamread more
Magdalena Tierentiew
Magdalena Tierentiew
2019-09-04T14:37:43+0000
Szkolenia Marketize to pozycja obowiązkowa jeśli myślisz poważnie o rozwoju swojej firmy. W naszym przypadku w szkoleniach uczestniczyła osoba odpowiedzialna za social media i kolejny raz wróciła z cennymi bardzo wskazówkami i głową pełną pomysłów a co najważniejsze realizację ich zaczęła już kolejnego dnia :-).read more
Natalia Ryszka
Natalia Ryszka
2019-09-03T16:59:45+0000
Szkolenie prowadzone na najwyższym poziomie. Bardzo szeroki wachlarz narzędzi marketingowych, wiedzy i profesjonalizmu. Arek i Piotrek, to osoby, które chętnie dzielą się swoim doświadczeniem, odpowiadają na wszystkie pytania i służą dobrą radą. Przy tym są pełni empatii, dzięki czemu atmosfera panująca na szkoleniach jest znakomita. 🥰read more
Szymon Bchus
Szymon Bchus
2019-09-03T08:53:14+0000
Wiedza na super poziomie. Panowie bez problemu przekazują informacje na temat wszystkich zagadnień i szczegółów. Klinika Wieczorek Stomatologia poleca👌read more
Katarzyna Orłowska
Katarzyna Orłowska
2019-04-01T19:36:32+0000
Z całego serca polecam! Profesjonalne szkolenie na najwyższym poziomie. Produktywnie spędzony czas. Od takich osób jak Arek Buziewicz warto się uczyć!!! Tacy ludzie pozwalają wierzyć że ciężka praca i zaangażowanie popłaca! Dziękuję.read more
Adam Przybysz
Adam Przybysz
2018-07-06T13:14:34+0000
W dniach 18-19.06.2018 uczestniczyłem w szkoleniu zorganizowanym przez Maketize. Wszystko przygotowane profesjonalnie. Mała grupa - 5 uczestników i 3 osoby jako trenerzy. Materiały przygotowane do notatek, ja zapisałem bardzo dużo. Na każde pytanie profesjonalna odpowiedź. Tempo dostosowane do grupy. Ogrom wiedzy podparty doświadczeniem i praktyką. A fakt, że zapisałem się na kolejne szkolenie, jest chyba najlepszą rekomendacją. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia Adamread more
Next Reviews

 

Marketize
5.0
powered by Google
Katarzyna Gliwa
Katarzyna Gliwa
12:26 04 Oct 19
We współpracy z firmą Marketize ujęło mnie indywidualne podejście do każdego zlecenia. Mogę polecić tę Firmę każdemu, komu zależy na kompleksowej obsłudze witryny internetowej i portali społecznościowych. Współpraca z Marketize przebiega bez zarzutów, są rzetelni i doskonale znają branżę, w której działają. Moje oczekiwania wobec nich były jasno sprecyzowane, wizja Marketize dobrze pokryła się z moją, dlatego jestem bardzo zadowolona ze współpracy.czytaj więcej
Orto Live
Orto Live
08:25 17 Sep 19
Marketize to zespół profesjonalistów, a przy tym ludzi z pasją do tego co robią. Współpraca z nimi układa się pomyślnie - cechuje ich wieloletnie doświadczenie i konsekwencja w dążeniu do wyznaczonych celów marketingowych, co przekłada się na obustronne zadowolenie. Serdecznie polecamy!czytaj więcej
Leszek Owsiński
Leszek Owsiński
19:22 03 Sep 19
Polecam współpracę z Arkiem i całym zespołem Marketize. Wykonali dla mnie stronę www która przyciąga pacjentów i jestem z niej więcej niż zadowolony. Nie jest tanio ale za to jest bardzo dobrze. Świetny kontakt, luz a przy tym profesjonalizm.czytaj więcej
Centrum Stomatologiczne dr n. med. Bartosz Jadczyk
Centrum Stomatologiczne dr n. med. Bartosz Jadczyk
12:22 02 Sep 19
Kontakt z Marketize podjąłem po kilkakrotnych niesatysfakcjonujących współpracach z innymi agencjami. Przedstawiona koncepcja działań od początku wydała mi się tym czego poszukiwałem. Obecnie po 1,5 rocznej współpracy stwierdzam, że nie zawiodłem się na firmie w najmniejszym stopniu. Marketize to profesjonalna agencja o dużym doświadczeniu w branży stomatologicznej. Kompetentnie i spójnie wytycza kierunek działań marketingowych i konsekwentnie je realizuje. Na podkreślenie zasługuje wysoki poziom bieżącej obsługi. Marketize to agencja marketingowa godna polecenia.Dr n.med. Bartosz Jadczykczytaj więcej
Zobacz wszystkie opinie