Kogo obecnie szukamy?
Marketing Manager / WordPress Developer
OFERUJEMY:
Duża samodzielność pracy.
Szkolenia i duże możliwości rozwoju.
Ludzką atmosferę wsparcia w zespole.
Systemy premiowe.
Prywatną opiekę medyczną.
Wyjazdy integracyjne.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Tworzenie kampanii reklamowych w środowisku Google i Meta.
Agregowanie danych i analiza wyników kampanii.
Optymalizacja kampanii na podstawie danych.
Tworzenie stron od podstaw na podstawie wytycznych i gotowych elementów w WordPress
Przygotowywanie raportów dla klientów.
Dbanie o wysoką jakość i estetykę realizowanych prac.
Pilnowanie umówionych terminów realizacji prac.
JAK PRACUJEMY?
Praca asynchroniczna – nie przeszkadzamy sobie w pracy, cenimy pracę w skupieniu, wspomagamy się narzędziami Asana, Discord, Google Workspace.
Praca całkowicie zdalna – raz w tygodniu telekonferencja podsumowująca bieżące zadania oraz weryfikacja checkpointów (jednocześnie jeżeli chcesz pracować w biurze to zapraszamy do Katowic).
JAKIEJ OSOBY SZUKAMY?
Odpowiedzialnej – Oczekujemy, że gdy bierzesz zadanie to je sumiennie realizujesz i dowozisz w terminie, a gdy napotkasz przeszkodę to ją proaktywnie eliminujesz lub szukasz pomocy (u mnie lub na zewnątrz). Nie potrzebujemy osoby, która w trudnych chwilach chowa głowę w piasek, unika odpowiedzialności.
Szczegółowej – Nie możemy sobie pozwolić na błędy i powielanie ich. Będziesz pracować z dokumentami i ważnymi dla klientów plikami. Używasz obowiązującego standardu i pilnujesz, aby był wszędzie zachowany. Ponad wszystko pilnujesz jakości i estetyki projektów.
Umiejącej organizować sobie dzień pracy, planować ją i dotrzymywać terminów – Pracujemy na celach i zadaniach, a nie na czas spędzony przy biurku. Nie potrzebujemy osoby, która „udaje, że pracuje”, spycha zadania na później.
Doskonale komunikującą się przez maila lub innej w formie pisanej – Nie piszesz długich maili, czy komentarzy w naszym systemie do zadań, ale krótkie i konkretne wiadomości, nie dopytujesz po kilka razy o jedną rzecz.
Dokumentującej swoje działania (tworzenie procesów) – Tworzysz procesy operacyjne i dokumentujesz je, aby było wiadomo jak postępować w przypadku powtarzalnych zadań, jak zaplanować X, do kogo zwrócić się w temacie Y.
Umiejącej analizować wyniki – Będziesz agregować i prezentować dane w sposób zrozumiały dla przeciętnej osoby. Często wynik Twojej pracy będzie wykorzystywany do podejmowania pewnych decyzji biznesowych.
Empatycznej – Twoja inteligencja emocjonalna jest na wysokim poziomie i łatwo czytasz sygnały klientów oraz zespołu. Jesteś niejako “psychologiem”, który dba o budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji pomiędzy wszystkimi stronami.
Proaktywnej – Jeżeli widzisz przestrzeń, w jakiej możesz mi jeszcze pomóc, to informujesz mnie i pomagasz. Przyświeca Ci otwartość na nowe pomysły i innowacyjne rozwiązania.
JAKIE MAMY WYMAGANIA?
Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze performance marketingu
Minimum 3 lata doświadczenia w obszarze tworzenia stron na bazie WordPressa
Bardzo dobra znajomość platform reklamowych Google Ads i Meta Ads.
Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych (np. GA4, Yandex Metrica).
Bardzo dobra znajomość Google Tag Manager, pixel Facebooka, api konwersji, Google Search Console
Bardzo dobra znajomość Wodpressa
Dobra znajomość języków programowania: html, php, js, css
Umiejętność tworzenia prostych grafik
Rozumienie danych analitycznych, umiejętność wyciągania wniosków i przekładania ich na realizację projektów
Biegła obsługa narzędzi do zarządzania zadaniami (np. Asana) i biurowych (np. Google Workspace).
Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z marketingiem.
Wysokie poczucie estetyki.
CO NIE JEST WYMAGANE, ALE MILE WIDZIANE?
Znajomość innych platform reklamowych (np. Bing, LinkedIn, Twitter, TikTok).
Znajomość narzędzi z pakietu Adobe
Certyfikaty związane z platformami reklamowymi (Google Ads, Meta Blueprint, itd.).
Znajomość branży medycznej i stomatologicznej.
Doświadczenie w pracy zdalnej.
JEŚLI UWAŻASZ, ŻE TA PRACA JEST DLA CIEBIE:
Wyślij maila na biuro@marketize.pl
W mailu napisz 5 zdań na temat Twojego doświadczenia oraz 2 akapity, dlaczego chcesz pracować z nami i dlaczego powinniśmy wybrać akurat Ciebie.
Dołącz do maila swoje CV oraz przynajmniej jedną referencję dotyczącą opisywanej roli.
Do wybranych osób prześlemy instrukcję oraz zaproszenie na kolejny etap rekrutacji (rozmowy online).
Copywriter / Wsparcie działu operacyjnego
OFERUJEMY:
Dużą samodzielność pracy.
Szkolenia i duże możliwości rozwoju.
Ludzką atmosferę wsparcia w zespole.
Systemy premiowe.
Prywatną opiekę medyczną.
Wyjazdy integracyjne.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Tworzenie wpisów blogowych dla gabinetów stomatologicznych.
Tworzenie treści do ulotek i banerów reklamowych.
Tworzenie chwytliwych haseł reklamowych.
Współtworzenie postów do social mediów.
Tworzenie treści opisujących usługi gabinetów stomatologicznych.
Tworzenie treści pod SEO.
Wspieranie zespołu w działaniach operacyjnych m.in.: zamieszczanie treści i administracja stronami internetowymi.
JAK PRACUJEMY?
Praca asynchroniczna – nie przeszkadzamy sobie w pracy, cenimy pracę w skupieniu, wspomagamy się narzędziami Asana, Discord, Google Workspace.
Praca całkowicie zdalna – raz w tygodniu telekonferencja podsumowująca bieżące zadania oraz weryfikacja checkpointów (jednocześnie jeżeli chcesz pracować w biurze, to zapraszamy do Katowic).
JAKIEJ OSOBY SZUKAMY?
Odpowiedzialnej – Oczekujemy, że gdy bierzesz zadanie, to je sumiennie realizujesz i dowozisz w terminie, a gdy napotkasz przeszkodę, to ją proaktywnie eliminujesz lub szukasz pomocy (u mnie lub na zewnątrz). Nie potrzebujemy osoby, która w trudnych chwilach chowa głowę w piasek, unika odpowiedzialności.
Szczegółowej – Nie możemy sobie pozwolić na błędy i powielanie ich. Będziesz pracować z dokumentami i ważnymi dla klientów plikami. Używasz obowiązującego standardu i pilnujesz, aby był wszędzie zachowany. Ponad wszystko pilnujesz jakości i estetyki projektów.
Umiejącej organizować sobie dzień pracy i dotrzymymującej terminów – Pracujemy na celach i zadaniach, a nie na czas spędzony przy biurku. Nie potrzebujemy osoby, która „udaje, że pracuje”, spycha zadania na później.
Doskonale komunikującą się przez maila lub innej w formie pisanej – Nie piszesz długich maili, czy komentarzy w naszym systemie do zadań, ale krótkie i konkretne wiadomości, nie dopytujesz po kilka razy o jedną rzecz.
Dokumentującej swoje działania (tworzenie procesów) – Tworzysz procesy operacyjne i dokumentujesz je, aby było wiadomo, jak postępować w przypadku powtarzalnych zadań, jak zaplanować X, do kogo zwrócić się w temacie Y.
Umiejącej analizować wyniki – Będziesz agregować i prezentować dane w sposób zrozumiały dla przeciętnej osoby. Często wynik Twojej pracy będzie wykorzystywany do podejmowania pewnych decyzji biznesowych.
Empatycznej – Twoja inteligencja emocjonalna jest na wysokim poziomie i łatwo czytasz sygnały klientów oraz zespołu. Jesteś niejako “psychologiem”, który dba o budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji pomiędzy wszystkimi stronami.
Proaktywnej – Jeżeli widzisz przestrzeń, w jakiej możesz mi jeszcze pomóc, to informujesz mnie i pomagasz. Przyświeca Ci otwartość na nowe pomysły i innowacyjne rozwiązania.
JAKIE MAMY WYMAGANIA?
Minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku copywritera.
Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze tworzenia treści w ramach SEO.
Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem, terminowość oraz skrupulatność w wykonywanych obowiązkach.
Doskonała znajomość zasad ortografii i interpunkcji.
Duża samodzielność pracy.
Wysokie umiejętności wyszukiwania rzetelnych informacji.
Chęć podnoszenia kwalifikacji i rozwoju.
Bardzo dobra znajomość narzędzi: WordPress, Google Workspace, Asana.
Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z marketingiem i praktyczna umiejętność ich wykorzystania.
Wysokie poczucie estetyki i dbałość o detale.
CO NIE JEST WYMAGANE, ALE MILE WIDZIANE?
Doświadczenie w obszarze tworzenia treści dla branży medycznej i stomatologicznej.
Doświadczenie w marketingu medycznym i stomatologicznym.
Umiejętność tworzenia grafik.
Znajomość: PHP, HTML, CSS.
Doświadczenie w pracy zdalnej.
JEŚLI UWAŻASZ, ŻE TA PRACA JEST DLA CIEBIE:
Wyślij maila na biuro@marketize.pl
W mailu napisz 5 zdań na temat Twojego doświadczenia oraz 2 akapity, dlaczego chcesz pracować z nami i dlaczego powinniśmy wybrać akurat Ciebie.
Dołącz do maila swoje CV oraz przynajmniej jedną referencję dotyczącą opisywanej roli.
Do wybranych osób prześlemy instrukcję oraz zaproszenie na kolejny etap rekrutacji (rozmowy online).
Czym się zajmujemy?
Wiemy, że osoby zainteresowane współpracą chciałyby wiedzieć, czym się właściwie zajmujemy. Prowadzimy kompleksową obsługę marketingową gabinetów stomatologicznych całej Polsce. W tej chwili mamy pod swoją pieczą ponad 40 placówek, które różnią się wielkością czy profilem świadczonych usług. Dzięki doświadczeniu i wieloletniej praktyce dobrze poznaliśmy branże, co pozwala nam osiągać wysoką skuteczność, a także umożliwia wypracowywanie autorskich rozwiązań, zyskujących coraz większą popularność wśród dentystów.
Naszą pracę tworzy kilka aspektów. Pierwszy z nich to tworzenie estetycznych i nowoczesnych stron internetowych, a następnie ich obsługa. Dbamy o poprawne działanie witryn, ich stałą rozbudowę, nadzorujemy również merytoryczną poprawność treści edukujących Pacjentów.
Chociaż nie oczekujemy doświadczenia, to kandydaci posiadający pewne umiejętności są bardzo miło widziane! Które z nich są dla nas najważniejsze? Na szczególne miejsce zasługuje tutaj znajomość języków wymaganych do działań Front-End – html i css, JavaScript czy PHP. Nasza działalność opiera się w dużej mierze na tworzeniu stron internetowych oraz ich technicznej obsłudze, dlatego wiedza na temat wymienionych narzędzi będzie bardzo przydatna.
Nie ograniczamy się jedynie do tworzenia stron internetowych. Bardzo ważne są dla nas wszystkie rozwiązania budujące wizerunek gabinetu stomatologicznego. Zajmujemy się także organizowaniem profesjonalnych sesji zdjęciowych, nagrań filmów eksperckich, obsługą profili branżowych lekarzy czy doradztwem w zakresie social mediów.
Nasz zespół
Nasz zespół tworzą energiczne osoby, które stuprocentowo angażują się w wykonywaną pracę. Niezbędnym elementem codzienności w Marketize jest luźna atmosfera i dobra komunikacja. Wierzymy, że w przyjaznym środowisku pracuje się znacznie spokojniej oraz efektywnej, dlatego też jak ognia unikamy stresu związanego z obowiązkami.
Czy łączy nas tylko praca? W żadnym wypadku! Często integrujemy się podczas wspólnej gry w piłkarzyki (posiadamy własny chillroom), darta czy wypadów na miasto. Od czasu do czasu wybieramy się także na wyjazdy, podczas których staramy się wspólnie spędzać czas oraz dobrze bawić. Członkowie ekipy Marketize nigdy nie narzekają na nudę!
Jesteś zainteresowany współpracą? To doskonały początek!
Chciałbyś dołączyć do naszej drużyny i spełniać się w tym, co lubisz, nie martwiąc się o przytłoczenie obowiązkami oraz sztywną atmosferę? Doskonale się składa! Zawsze poszukujemy osób, które chciałyby współtworzyć z nami firmę i pracować przy wielu interesujących projektach. Nie ma się czego wstydzić, zaprosimy Cię na niezobowiązujące spotkanie przy kawie lub herbacie, a w jego trakcie przeprowadzimy krótką rozmowę. Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, skontaktuj się z nami – możesz to zrobić, dzwoniąc pod numer +48 505 022 092 lub wysyłając wiadomość na adres biuro@marketize.pl