Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Śląskim. Cechuje się wieloletnim doświadczeniem w szeroko pojętym copywritingu, w jego dorobku można znaleźć zarówno lekkie teksty poradnikowe, jak i wysokiej jakości publikacje specjalistyczne. Jego elastyczność oraz umiejętność określania unikatowych atutów działalności prowadzonej przez klientów pozwala mu tworzyć treści spersonalizowane, o unikalnym charakterze.
Marek skupia się na przejrzystym przedstawieniu nawet skomplikowanych tematów, a wszystkie techniczne szczegóły omawia sprawnie, prosto i skutecznie. Według niego dobry tekst nie może trafiać w próżnię, lecz ma nawiązywać kontakt z odbiorcą oraz stanowić zaproszenie do komunikacji. Jednym z dominujących aspektów jego pracy jest SEO – treści tworzone stricte pod pozycjonowanie strony muszą brzmieć naturalnie i wykazywać jak największą skuteczność.
Prywatnie nasz ekspert jest wielkim fanem literatury, lecz nie ogranicza się do roli czytelnika – od wielu lat próbuje swoich sił jak autor, sprawiedliwie dzieląc swoją uwagę pomiędzy prozę i lirykę. Marek lubi również spędzać czas na grze w piłkę nożną (chociaż, jak sam mówi, jego umiejętności nie są już takie, jak 15 lat temu), planszówki, spacerować w lesie, a także przebywać z rodziną i spotykać się ze znajomymi.