Drukowane materiały promocyjne i gadżety
Przy wieloaspektowym marketingu gabinetu dentystycznego bardzo wiele czynników ma wpływ na ostateczne rezultaty. Jakość świadczonych usług, unikalne rozwiązania, wystrój placówki czy ostatecznie dostępność materiałów promocyjnych wpływają na odczucia Pacjenta. O tych ostatnich opowiemy sobie trochę więcej, gdyż ich przygotowanie wymaga większej pieczołowitości.
Czym są drukowane materiały promocyjne?
Drukowanymi materiałami promocyjnymi nazywamy papier firmowy, wizytówki teczki i w zasadzie wszystko, co można stworzyć za pomocą drukarni. Powinny być one funkcjonalne oraz jasno pokazywać prestiż gabinetu, nie tylko przypominając o jego obecności Pacjentowi, ale też znajomym czy bliskim leczonej osoby.
Wizytówka – podstawa każdego gabinetu
Chociaż internet jest wszechobecny, to nie każdy potrafi się po nim poruszać, szczególnie w przypadku seniorów. Dlatego też bardzo dobrym rozwiązaniem dla każdego gabinetu dentystycznego jest indywidualna wizytówka. Powinna ona zawierać logo, adres, dane kontaktowe oraz estetyczną grafikę, która będzie jednocześnie przejrzysta. Pacjent, który już raz był na wizycie, nie będzie musiał znów przeszukiwać strony internetowej, tylko automatycznie posłuży się wizytówką.
Kiedy Pacjent jest zadowolony z usług i postanowił stale leczyć zęby w Twoim gabinecie, jest potencjalnym źródłem nowych konwersji! Może on zarekomendować placówkę choćby podczas spotkań towarzyskich – w tym momencie przyda mu się wizytówka. Wydrukowanie większej ilości wizytówek na papierze dobrej jakości nie stanowi wielkiego problemu, a koszty nie obciążą dostępnego budżetu.
Firmowe teczki
Jak wiadomo, teczki są niezwykle użytecznymi przedmiotami. Warto zatem stworzyć własne, opatrzone estetyczną i zachęcającą grafiką. Przydadzą się podczas konsultacji, gdyż ekspert będzie mógł umieścić w teczce niezbędną dokumentację medyczną przeznaczoną dla Pacjenta.
Pacjent z pewnością wykorzysta teczkę w wielu innych sytuacjach, a wyciągając ją podczas np. wizyty w urzędzie, jego rozmówcy mogą dostrzec logo i nazwę Twojego gabinetu oraz zainteresować się nim. Chociaż efekt nie będzie widoczny natychmiast, to w perspektywie dłuższego czasu na pewno przyniesie wymierne korzyści.
Pozostałe gadżety
Warto pomyśleć również o dodatkowych gadżetach, które będą reklamowały Twój gabinet. Dobrym przykładem są długopisy z brandingiem, bowiem wielu Pacjentów wykonuje zawody związane z kontaktami biznesowymi. W takich sytuacjach długopis jest nieodłącznym atrybutem, który nie tylko będzie miał funkcjonalne znaczenie, ale dyskretnie pokaże, że Twoja placówka istnieje i zajmuje się konkretną dziedziną.
Dobrym rozwiązaniem jest także pendrive – można na nim przechowywać np. wyniki badań (zdjęcia RTG). Pacjent może oczywiście wykorzystywać go w zupełnie innym celu, reklamując Twój gabinet w wielu prozaicznych sytuacjach.
Skontaktuj się z nami!
Potrzebujesz funkcjonalnej i estetycznej strony internetowej, która przyciągnie nowych Pacjentów do Twojego gabinetu? A może potrzebujesz szeroko zakrojonych działań marketingowych, budujących wizerunek Twoich lekarzy? Marketize zapewni Ci jedno i drugie! Ofertę dopasujemy do Twoich potrzeb, dokładnie planując całe postępowanie! Możesz się z nami skontaktować, dzwoniąc pod numer +48 733 806 866 (Arek) lub +48 505 022 092 (Piotr), a także wypełniając formularz dostępny poniżej.