MARKETIZE - Marketing stomatologiczny

PoradyMetamorfozy uśmiechu Pacjentów, czyli świadectwo umiejętności

Metamorfozy uśmiechu Pacjentów, czyli świadectwo umiejętności

Przypadki przed i po są doskonałym sposobem, aby utwierdzić Pacjenta w przekonaniu, że trafił do dobrego dentysty. Należy umieścić je na stronie internetowej oraz social mediach, by dotarły do jak największej ilości osób. Szczególnie dobrze działają pełne metamorfozy uśmiechu, na których jasno widać, że leczenie było skomplikowanym procesem oraz wymagało dużego nakładu pracy doświadczonego eksperta

Jak dobierać przypadki?

Jeśli eksperci gabinetu skupiają się na leczeniu protetycznym, to warto zamieścić na stronie dużą liczbę przypadków, które przedstawiają efekty zastosowania np. koron, mostów lub protez. Zaznaczmy jednak, że nie mogą one dominować i ograniczać się jedynie do protetyki, co może wywołać u Pacjenta wrażenie, iż placówka zajmuje się tylko tym rodzajem leczenia oraz nie będzie w stanie kompleksowo rozwiązać problemów ze swoją jamą ustną.

Stomatologia estetyczna dostarcza spektakularne metamorfozy, które już na pierwszy rzut oka zwrócą uwagę Pacjenta. Pełen zestaw licówek dający efekt Hollywood smile czy wybielanie eliminujące poważne przebarwienia są najlepszym przykładem, bardzo popularny ostatnimi czasy stał się także bonding. Zamieszczenie przynajmniej kilku takich przypadków będzie bardzo dobrze działało na pozyskiwanie nowych Pacjentów zarówno na stronie internetowej, jak i social mediach.

Chociaż higienizacje jamy ustnej postrzegane są jako bardzo proste zabiegi, to ich rezultaty mogą nieraz mocno zaskoczyć. Szczególnie w sytuacji, gdy Pacjent od dłuższego czasu nie uczęszczał do gabinetu dentystycznego, a jego uśmiech jest, delikatnie mówiąc, zaniedbany. W tym momencie można również zaznaczyć innowacyjne rozwiązania używane w gabinecie – np. preparat odbarwiający płytkę bakteryjną pokrywającą zęby czy zastosowanie specjalnego protokołu higienizacyjnego, takiego jak GBT.

Przypadki z zakresu endodoncji czy chirurgii nie mają większego sensu – ich rezultaty dla przeciętnego Pacjenta są niezauważalne i wymagają fachowego opisu, co koniec końców tylko zniechęci odbiorcę. Dlatego też podczas tworzenia zakładkami z metamorfozami należy skupić się raczej na mniej inwazyjnych metodach leczenia.

Gdzie zamieścić przypadki przed i po?

Głównym miejscem do zamieszczania przypadków przed i po jest strona internetowa. Wystarczy do tego wyraźnie zaznaczona zakładka, w którą Pacjent będzie mógł wejść. Zaznaczmy, że użyte w tym celu zdjęcia powinny być dobrej jakości, a opis krótki i klarowny, przedstawiający najważniejsze czynności wykonane w ramach leczenia.

Facebook to najważniejszy portal społecznościowy, który powinien zawierać regularne posty z przypadkami przed i po. Wiele osób dokładnie przeczesuje profile gabinetów w poszukiwaniu konkretnych informacji, dlatego też warto przy okazji zaprezentować im, jakie efekty przynosi przeprowadzone leczenie. Może się okazać, że będzie to decydujący element, który zaważy na decyzji o nawiązaniu kontaktu i umówieniu wizyty.

Coraz więcej gabinetów zaczyna rozwijać swoje skrzydła na Instagramie. Stanowi on obecnie swoistą alternatywę dla Facebooka, a ilość potencjalnych odbiorców pozwala zbudować olbrzymi zasięg. Wszystkie grafiki należy opatrzyć prostą grafiką i logotypem, aby Pacjenci wyraźnie widzieli, która placówka dokonała metamorfozy uśmiechu.

Skontaktuj się z nami!

Prowadzenie strony internetowej oraz social mediów wymaga zaangażowania i czasu, który podczas prowadzenia własnej praktyki lekarskiej nie zawsze jest dostępny. Jeśli poszukujesz profesjonalnej firmy kompleksowo zajmującej się marketingiem stomatologicznym, skontaktuj się z Marketize! Możesz to zrobić, dzwoniąc pod numer +48 733 806 866 (Arek) lub +48 505 022 092, bądź wypełniając formularz.

Skontaktuj się z nami

WYPEŁNIJ FORMULARZ

    Arek

    BIURO

    ul. Kościuszki 229/6, 40-600 Katowice

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Wszystkie prawa zastrzeżone