Dni otwarte w gabinecie pomagają pozyskać odpowiednich Pacjentów
Nie ma nic dziwnego w tym, że każdy gabinet stomatologiczny chciałby pozyskiwać określona grupę Pacjentów. Niestety nie zawsze jest to proste i potrafi przysporzyć nieco trudności. Jak sobie ten proces ułatwić? Jednym z lepszych sposobów na profilowanie osób chcących podjąć leczenie w gabinecie jest organizacja dnia otwartego. Dzięki nim będą oni mogli zapoznać się z placówką oraz zadać rodzące się pytania na temat danej dziedziny stomatologii.
Czym są dni otwarte?
Dzień otwarty w gabinecie stomatologicznym polega na poświęceniu większej ilości czasu na edukację oraz spotkanie z Pacjentami. Dzień otwarty może odnosić się do dowolnej gałęzi stomatologii.
Podczas dnia otwartego stomatolog przeprowadza darmowe konsultacje, dokonując przeglądu jamy ustnej Pacjenta oraz opowiadając np. o leczeniu protetycznym. Odpowiada również na wszystkie pytania i rozwiewa wątpliwości. Dysponując odpowiednią wiedzą, potencjalny Pacjent chętniej podejmuje się leczenia, gdyż ma świadomość wszystkich zalet rozwiązania.
Komu przeznaczone są dni otwarte w gabinecie?
Dzień otwarty w gabinecie dentystycznym jest przeznaczony przede wszystkim dla Pacjentów, którzy są zainteresowani danym rodzajem leczenia stomatologicznego. Jak wiadomo, wiele informacji na ten temat można znaleźć np. w internecie, jednakże nic nie zastąpi konsultacji z doświadczonym ekspertem. Lekarz najlepiej określi potrzeby Pacjenta oraz przedstawi najważniejsze fakty dotyczące samego procesu, zapewniając leczonej osobie pełen komfort psychiczny.
Jak zorganizować dzień otwarty w gabinecie?
Przede wszystkim należy ustalić termin, gdyż wszystkie działania należy zacząć wdrażać przynajmniej miesiąc od dnia wydarzenia. Aby rozpromować akcję, warto uruchomić sponsorowane kampanie reklamowe Google lub Facebook, co zwiększy zainteresowanie i liczbę Pacjentów.
Żeby wydarzenie odbiło się głośnym echem, trzeba zadbać o klarowną komunikację. A co pozwala dotrzeć do ogromnej liczby osób? Oczywiście social media! Publikacja przynajmniej kilku postów ogłaszających dni otwarte zwróci uwagę potencjalnych Pacjentów, którzy będą chcieli zasięgnąć więcej informacji. W tym momencie przyda się również dedykowany landing page, zawierający wszystkie najważniejsze informacje, takie jak data, dane kontaktowe czy przebieg dni otwartych.
Dodatkowe wskazówki
Dobrze zadbać, aby podczas dnia otwartego dostępne były drobne przekąski dla Pacjentów czy kawa lub herbata. Świetne rozwiązanie stanowią także ulotki informacyjne oraz proste gadżety (np. długopisy), które uczestnicy będą mogli zabrać do domu. Wszystkie te czynniki powierzchownie mogą wydawać się nieistotne, jednak w ostatecznym rozrachunku przynoszą same korzyści i tylko zachęcają Pacjentów do podjęcia leczenia, budując wizerunek gabinetu oraz potwierdzając wysoki standard wykonywanych usług.
Skontaktuj się z nami!
Jeśli interesujesz się wielopoziomowym marketingiem stomatologicznym i chciałbyś zorganizować dzień otwarty również w swoim gabinecie, skontaktuj się z nami! Zaplanujemy wszystkie działania w taki sposób, abyś mógł leczyć swoich wymarzonych Pacjentów.