Case study Glam Smile

Współpracę z GlamSmileTM rozpoczęliśmy na początku 2018 roku od kompletnej przebudowy obecnej strony — frontend i backend. Na nowej wersji serwisu powstało znacznie więcej niezbędnych sekcji, przygotowane i wdrożone zostały świeże, autorskie treści, a całość została wzbogacona o zdjęcia i filmy. Strona została odpowiednio wyposażona w systemy zabezpieczeń, narzędzia analityczne i marketingowe, a całość została zoptymalizowana pod pozycjonowanie SEO. Po uruchomieniu nowej strony internetowej ruszyły działania marketingowe oparte na kampaniach reklamowych i organicznym pozycjonowaniu strony oraz analizie i optymalizacji strony do zachowań użytkowników.

podsumowanie

W efekcie porównując działania miesiąc przed startem współpracy, z tym samym miesiącem 2019, kiedy autorski model marketingowy z Marketize idzie "pełną parą" zauważamy wzrost ruchu użytkowników na stronie o prawie 80%, wzrost liczby nowych użytkowników o 50%, wzrost współczynnika konwersji celu o 154% i wzrost zapisanych Pacjentów o 351%. Końcowy efekt jest spektakularny, gdyż poprzez nasze działania marketingowe ilość Pacjentów wzrosła ponad 3 krotnie. Chcesz pozyskiwać więcej Pacjentów? Skontaktuj się z nami tutaj: www.marketize.pl/#kontakt