Portfolio

232% potencjalnych Pacjentów więcej w gabinecie!

232% potencjalnych Pacjentów więcej w gabinecie!

 

Pracę z Estetiką rozpoczęliśmy jesienią 2017 roku. Zaczęliśmy, jak zawsze, od analizy wizerunkowej i marketingowej sytuacji gabinetu. Wyciągnięte z niej wnioski posłużyły nam do stworzenia kompleksowego planu działania, którego celem było oczywiście zwiększenie ruchu na stronie i liczby konwersji Pacjentów.

Wśród zaplanowanych działań jednym z najważniejszych była przebudowa strony internetowej gabinetu. Postawiliśmy sobie za cel, by nasycić ją wartościowymi treściami, ale także uczynić atrakcyjną wizualnie. Choć mówi się, że nie powinno się oceniać książki po okładce, w praktyce to właśnie pierwsze wrażenie wizualne bardzo często zniechęca lub zachęca odbiorców do pozostania na stronie i bliższego zapoznania się z nią. Zatroszczyliśmy się więc o estetykę strony, a także o jej przejrzystość i o to, by poruszanie się po niej było proste i intuicyjne, tak by każdy użytkownik mógł szybko i bez problemu dotrzeć do interesujących go treści.

Stworzenie atrakcyjnej strony

Podjęliśmy też odpowiednie działania, aby strona była responsywna, czyli żeby dostosowywała się do ekranów o rozmaitej rozdzielczości – chodziło nam o to, aby dobrze się ona prezentowała i była równie czytelna niezależnie od tego, na jakim urządzeniu użytkownik korzysta z internetu. To bardzo ważna kwestia, ponieważ obecnie do korzystania z internetu częściej służą telefony komórkowe niż urządzenia stacjonarne. Właśnie dlatego optymalizacja pod urządzenia mobilne jest niezbędna. Oprócz tego wyposażyliśmy stronę w pomocne narzędzia analityczne i marketingowe oraz nasze sprawdzone systemy zabezpieczeń.

Kiedy uporaliśmy się z tymi wyzwaniami, nadeszła pora na to, aby zacząć zapełniać stronę treścią. Większość stworzonych przez nas dla Estetiki tekstów można podzielić na dwie kategorie: pierwsza to opisy usług i tego, co wyróżnia gabinet, natomiast druga to wpisy blogowe.

Jeśli chodzi o opisy usług, przygotowaliśmy obszerne i szczegółowe teksty opowiadające o tym, jakimi dziedzinami stomatologii zajmuje się personel medyczny Estetiki, osobne miejsce poświęcając wykorzystywanym w gabinecie technologiom. Przybliżenie ich potencjalnym Pacjentom pozwoliło na zaakcentowanie, czym Estetika wyróżnia się spośród wielu innych gabinetów stomatologicznych. Położyliśmy nacisk na centrum diagnostyczne Estetiki, akcentując korzyści, jakie ma ono dla sprawnego przebiegu leczenia.

Unikaty Estetika

Szczególnie zależało nam na uświadomieniu Pacjentowi, co Estetika robi inaczej niż konkurencja, tak by wiedział on, że nie jest to gabinet jak każdy inny i że poczuje różnicę, przychodząc akurat do tej placówki. Poświęciliśmy więc szczególną uwagę autorskiemu wynalazkowi właściciela Estetiki – narzędziu endodontycznemu BTR Pen.

Opisaliśmy szeroko też takie technologie jak AIRFLOW Prophylaxis Master, tomografia komputerowa, radiowizjografia, piezosurgery, mikroskopy, szyny na zęby Ministar S. Osobną uwagę poświęciliśmy znieczuleniom, przybliżając Pacjentom działanie stosowanego w Estetice znieczulenia komputerowego The Wand i gazu rozweselającego.

 

Skontaktuj się z nami!

Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz!

     

    Zwróciliśmy również uwagę odbiorców na stosowaną w gabinecie filozofię leczenia, czyli system prof. Gerbera, zgodnie z którym w Estetice przed rozpoczęciem leczenia zębów doprowadza się do prawidłowego ułożenia stawu skroniowo-żuchwowego.

    Druga kategoria naszych tekstów to ukazujące się na stronie regularnie wpisy blogowe. Ich zadaniem jest poszerzanie wiedzy odbiorców i zmiana wizerunku stomatologii w ich oczach. Artykuły te odpowiadają na konkretne zapytania i potrzeby Pacjentów. To właśnie u nas znajdują oni odpowiedzi, podane w przystępny sposób, zrozumiały dla “przeciętnego Kowalskiego”. Nawet jeżeli dla opisu danego zagadnienia konieczne jest posłużenie się fachową terminologią, wyjaśniamy, co kryje się za wszystkimi trudniejszymi terminami, a zdjęcia, grafiki i tabelki, zastosowane w razie potrzeby, pozwalają tym lepiej przyswoić wiedzę. We wpisach blogowych zachęcamy też nienachalnie do odwiedzenia gabinetu, stosując język korzyści. Oprócz tego piszemy nasze teksty w taki sposób, by wspierały aktywne działania pozycjonowania organicznego (SEO) – odpowiadają one na często wpisywane w wyszukiwarce zapytania i zawierają ważne frazy kluczowe.

    Pozycjonowanie

    Skoro przed chwilą już wspomnieliśmy o zdjęciach i grafikach, to musimy zaznaczyć ich ogromną rolę w naszej pracy dla każdego klienta. Jak wiadomo, ludzie zasadniczo są wzrokowcami, dlatego odpowiednie zwizualizowanie danego zagadnienia przemawia do nich wyraźniej niż sam tekst. Wykorzystaliśmy to przede wszystkim, przedstawiając efekty leczenia w Estetice. Stworzyliśmy dla nich osobną podstronę, zawierającą konkretne przypadki medyczne wraz z krótkimi opisami i wyraźnymi zdjęciami obrazującymi różnicę między stanem uzębienia przed podjęciem leczenia, a tym już po jego przeprowadzeniu.

    Zdjęcia były też bardzo istotne, aby przybliżyć potencjalnym Pacjentom zespół Estetiki. Uznaliśmy, że stronie przyda się wymiana dotychczasowych fotografii, zorganizowaliśmy więc profesjonalną sesję zdjęciową. Uzyskane w ten sposób zdjęcia posłużyły do naszej pracy nad kreowaniem wizerunku pracującego w gabinecie personelu.

    Kolejną ważną kwestią było marketingowe wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych. Przede wszystkim zajęliśmy się Facebookowym profilem gabinetu. Z jego pomocą udało nam się stworzyć aktywną społeczność odbiorców. Przyciągnęliśmy ich uwagę i zacieśniliśmy ich więzi z gabinetem zwłaszcza dzięki luźnym postom, pokazującym ludzkie oblicze personelu i ukazującym ich pracę “od kuchni”. Internauci poczuli się dzięki temu bliżej gabinetu i bardziej zaangażowani w jego życie, czemu dają wyraz, pozostawiając polubienia i komentarze, oraz udostępniając treści i polecając Estetikę w grupach zamkniętych.

    Budowanie zaangażowanej społeczności

    Utworzyliśmy także profile gabinetu na portalach branżowych, takich jak ZnanyLekarz.pl, oraz wizytówki internetowe, dzięki którym Pacjenci mogą znaleźć w jednym miejscu najważniejsze informacje o funkcjonowaniu gabinetu.

    Wdrożyliśmy także działania zaprojektowane pod kampanie Google Ads i Facebook Ads, a także analizę strony, pozwalającą nam dynamicznie ją dopasowywać do zmieniających się potrzeb użytkowników.

    Wszystkie nasze działania prowadziliśmy w oparciu o nasz autorski model marketingowy, targetując je na region wokół gabinetu. A jakie okazały się ich efekty?

     

    Rezultaty

    Podjęte przez nas kompleksowe działania w naszej pracy dla Estetiki mają swoje wymierne rezultaty. W 2019 roku ruch na stronie był większy o 106% w stosunku do sytuacji z roku 2018. O zwiększyła się liczba nowych użytkowników. Współczynnik konwersji celu wzrósł o 16%. Największą różnicę widać jednak w przypadku konwersji potencjalnych Pacjentów – ich liczba wzrosła aż o 232%!

    Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

    Rezultaty naszych działań mówią same za siebie. Jeżeli chciałbyś, żebyśmy pomogli również Twojemu gabinetowi, skontaktuj się z nami. Wystarczy wypełnić formularz albo zadzwonić do nas pod numer +48 505 022 092 (Piotr) albo +48 733 806 866 (Arek). Umówimy się na rozmowę, porozmawiamy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach, a następnie otrzymasz ofertę. Jeśli ją zaakceptujesz, rozpoczniemy pracę z Tobą w oparciu o wyłączność terytorialną! To znaczy, że jeśli rozpoczniemy współpracę z Tobą, to nie podejmiemy jej z Twoją konkurencją :)) Czekamy na Ciebie!

    Wszystkie prawa zastrzeżone