Portfolio

Konwersja Pacjentów wyższa o 351% – to możliwe!

Konwersja Pacjentów wyższa o 351% – to możliwe!

 

Nasza współpraca z GlamSmile rozpoczęła się na początku 2018 roku. Zaczęliśmy od analizy wizerunku Klienta i jego sytuacji marketingowej, która wykazała, w których polach powinniśmy wdrożyć działania.

Uznaliśmy, że pierwszym krokiem powinno być stworzenie nowej strony. Musieliśmy znaleźć odpowiedź na pytanie, jaka właściwie powinna ona być, by nie tylko przyciągnąć więcej odbiorców, ale też ich utrzymać na stałe. Oczywiście jedną z najistotniejszych kwestii jest zawartość merytoryczna strony – było dla nas oczywiste, że musimy nasycić ją treściami wartościowymi i interesującymi z punktu widzenia potencjalnego Pacjenta. Dlatego na nowej wersji serwisu powstało znacznie więcej niezbędnych sekcji, przygotowane i wdrożone zostały świeże, autorskie treści, a całość została wzbogacona o zdjęcia i filmy.

 

Stworzenie atrakcyjnej strony

 

Zdawaliśmy sobie jednak sprawę, że aby więcej odbiorców zainteresowało się zamieszczonymi treściami, sama strona powinna już przy pierwszym kontakcie przyciągnąć uwagę i zachęcać do pozostania na niej na dłużej. Dlatego jedną z naszych wytycznych było też uczynienie strony atrakcyjną wizualnie. Ważne było także, aby uczynić jej obsługę intuicyjną, a treści uporządkować, dzieląc je na odpowiednie kategorie – w ten sposób strona stała się przejrzysta, a poruszanie po niej łatwe dla użytkownika.

Mając na uwadze, że obecnie użytkownicy najczęściej korzystają z internetu za pomocą telefonów komórkowych, zadbaliśmy o responsywność strony, czyli jej dostosowanie do ekranu o dowolnej rozdzielczości, aby prezentowała się ona odpowiednio nie tylko na urządzeniach stacjonarnych, ale i mobilnych.

 

Gdy szata graficzna i układ strony były już dopracowane w najdrobniejszych szczegółach, można było przejść do zapełniania strony treścią. W celu bliższego zapoznania Pacjentów z gabinetem i przekonania ich, że to miejsce właśnie dla nich, stworzyliśmy opisy świadczonych w nim usług oraz technologii wykorzystywanych w procesie leczenia. Przedstawiliśmy, czym GlamSmile wyróżnia się na tle innych gabinetów, tak by odbiorcy wiedzieli, że mogą liczyć na szczególne podejście do ich problemów i opiekę na najwyższym poziomie.

Wśród stosowanych w GlamSmile unikatowych technologii szczególnie przybliżyliśmy czytelnikom mikroskop stomatologiczny, lasery Epic i WaterLase, tomografię komputerową rentgen pantomograficzny, piaskarkę EMS AIRFLOW® Prophylaxis Master, system przygotowania i wypełniania kanałów korzeniowych oraz system do analizy zgryzu. Zapoznaliśmy odbiorców ze sposobem działania poszczególnych urządzeń i, stosując język korzyści, wskazaliśmy, w jaki konkretnie sposób wpływają one na zwiększenie skuteczności zabiegów i komfortu Pacjenta oraz na przyśpieszenie medycznych procedur. Niemniejszą uwagę poświęciliśmy dostępnym w gabinecie nowoczesnym znieczuleniom, takim jak The Wand, Calaject i sedacja wziewna.

 

Unikaty GlamSmile

 

Ale w Marketize doskonale zdajemy sobie sprawę, że unikaty wyróżniające gabinet to nie tylko stosowane w nim technologie, ale też procedury i szczególne podejście do Pacjenta. Osoby podejmujące leczenie w GlamSmile przez cały jego okres korzystają ze wsparcia Opiekuna Pacjenta, co również szczegółowo przedstawiliśmy na nowej stronie.

 

Jednak nasycania strony treściami nie ograniczyliśmy do opisu gabinetu i tego, co go wyróżnia. Stworzyliśmy – i wciąż tworzymy, ponieważ systematycznie rozbudowujemy ich bazę – artykuły odpowiadające konkretnym potrzebom i pytaniom Pacjentów. Dzięki nim poszerzamy wiedzę naszych odbiorców, przybliżając im poszczególne zagadnienia stomatologiczne. Mogą się oni w ten sposób dowiedzieć, jakie zagrożenia czyhają na zęby i jamę ustną, jak im przeciwdziałać, oraz jak się je leczy. Wyjaśniamy wszystko przystępnym językiem, tak aby wszystko było dla czytelnika zrozumiałe. Jeżeli dane zagadnienie wymaga użycia fachowych terminów, w prosty sposób wyjaśniamy, co się za nimi kryje. Nasze artykuły w formie wpisów blogowych mają za zadanie poszerzenie wiedzy odbiorców oraz zmianę tego, jak przez wielu z nich postrzegane jest leczenie stomatologiczne. Uświadamiamy im, jak ważne jest leczenie zębów, jednocześnie zachęcając do podjęcia go właśnie w GlamSmile.

Treści stworzyliśmy w taki sposób, aby odpowiadały na częste zapytania internautów i zawierały określone frazy kluczowe. Dzięki temu wsparliśmy aktywne działania pozycjonowania organicznego (SEO), co przełożyło się na zwiększenie widoczności strony w sieci.

 

Pozycjonowanie

 

W tworzeniu eksperckiego wizerunku GlamSmile posłużyliśmy się też mediami społecznościowymi. Przede wszystkim mamy tu na myśli profil na Facebooku. Postawiliśmy sobie za cel powstanie aktywnej społeczności odbiorców profilu oraz stałe zwiększanie jego popularności.

Duży nacisk położyliśmy na tworzenie luźniejszych postów, które pokazują ludzką twarz stomatologii, zmniejszają dystans między lekarzami a Pacjentami, a także angażują odbiorców w życie gabinetu. W ten sposób więzi się zacieśniają, a relacje na linii Pacjent-lekarz nabierają innego wymiaru. Pacjenci czują się bardziej związani z gabinetem, co długoterminowo przekłada się na powiększanie bazy stałych Pacjentów gabinetu. Większe zaangażowanie użytkowników w profil na Facebooku, zwiększenie ruchu, opinie, komentarze, udostępnianie treści – wszystko to przełożyło się na zwiększenie rozpoznawalności GlamSmile i poszerzenie grona osób zainteresowanych tym gabinetem.

Kolejnym elementem przekładającym się na sukces są kampanie informacyjne. W naszych działaniach wykorzystaliśmy Google Ads oraz Facebook Ads. Kampanie dostosowaliśmy tak, żeby odpowiadały na zapytania w Google. To pomogło ściągnąć zainteresowanie Pacjentów poszukujących odpowiedzi na konkretne nurtujące ich zagadnienia – dostarczamy im odpowiedzi w postaci rzetelnych i zrozumiałych treści wraz z przejrzystymi grafikami.

Następny ważny punkt naszej pracy dla GlamSmile obejmował przygotowanie internetowych wizytówek gabinetu. Pozwalają one Pacjentom znaleźć w jednym miejscu najważniejsze informacje o funkcjonowaniu gabinetu. Utworzyliśmy także profile na portalach branżowych, takich jak ZnanyLekarz.pl, które pomogły wzmocnić profesjonalny wizerunek medycznego zespołu GlamSmile.

 

Profesjonalna sesja zdjęciowa

 

Dla zwiększenia rozpoznawalności i pozytywnych skojarzeń z gabinetem wykorzystaliśmy także profesjonalne zdjęcia. Sesja zdjęciowa ukazująca gabinet i personel sprawiła, że użytkownicy strony mogą zapoznać się z gabinetem, zanim jeszcze do niego zawitają. Bodźce wizualne mają silne oddziaływanie, dlatego ukazanie na zdjęciach z dobrej strony gabinetu i pracujących w nim osób ma rzeczywisty wpływ na to, czy użytkownicy strony zdecydują się do niego zawitać.

 

Skontaktuj się z nami!

Wystarczy, że wypełnisz poniższy formularz!

     

    Zdjęcia pozwoliły też zobrazować efekty leczenia w GlamSmile lepiej, niż zrobiłyby to jakiekolwiek słowa. Utworzyliśmy osobną podstronę poświęconą właśnie nim. Każdy przypadek medyczny przedstawiliśmy w formie krótkiego opisu oraz zdjęć dokumentujących stan uzębienia danego Pacjenta – pokazujących, jak prezentował się on przed podjęciem leczenia w GlamSmile oraz jaki jest jego wynik. Użytkownicy strony mogą więc własnym okiem ocenić jakość i rezultaty pracy specjalistów z GlamSmile i zdecydować, czy chcą, by uczynili oni dla nich to samo, co dla osób, których zęby znalazły się na fotografiach.

     

    Rezultaty

    Opisaliśmy, jakie działania podjęliśmy dla GlamSmile, pozostaje więc przejść do najważniejszej kwestii i opowiedzieć, jakie efekty one przyniosły. Najlepiej zrobić to, porównując wyniki z 2018 roku, kiedy to rozpoczynaliśmy współpracę z GlamSmile i wdrażaliśmy stopniowo kolejne działania, oraz te z roku następnego. Co pokazują te dane?

    Otóż w tym czasie znacząco wzrósł ruch na stronie GlamSmile – aż o 77% wzrosła liczba odwiedzin, a liczba jej nowych użytkowników zwiększyła się o 50%. Kolejne dane są jeszcze bardziej imponujące. Współczynnik konwersji celu wzrósł o 154%, a liczba konwersji Pacjentów wzrosła aż o 351%!

    Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

    Skontaktuj się z nami, wystarczy wypełnić formularz albo zadzwonić do nas pod numer +48 505 022 092 (Piotr) albo +48 733 806 866 (Arek). Umówimy się na rozmowę, porozmawiamy o Twoich potrzebach i oczekiwaniach, a następnie otrzymasz ofertę. Jeśli ją zaakceptujesz, rozpoczniemy pracę z Tobą w oparciu o wyłączność terytorialną! To znaczy, że jeśli rozpoczniemy współpracę z Tobą, to nie podejmiemy jej z Twoją konkurencją :)) Czekamy na Ciebie!

    Wszystkie prawa zastrzeżone