MARKETIZE - Marketing stomatologiczny

PoradyChwal się swoimi unikatami!

Chwal się swoimi unikatami!

W dzisiejszych czasach mamy do czynienia z prawdziwym zatrzęsieniem gabinetów stomatologicznych, świadczących rozmaite usługi. Twoim zadaniem zaś jest wyróżnić na ich tle swoją własną placówkę. Jak to zrobić? Należy jasno uzmysłowić Pacjentom, że przeprowadzasz kompleksowe leczenie, stosując przy tym nowoczesne i unikatowe rozwiązania nieobecne u konkurencji. Istnieje kilka sposobów służących osiągnięciu celu, a ich zastosowanie bez wątpienia pozwoli Ci zbudować pozytywny wizerunek!

Czym są unikaty?

Unikatami nazywamy wszystkie metody leczenia, które można przeprowadzić tylko w Twoim gabinecie (lub jesteś jednym z nielicznych do tego zdolnych). Przykładem może być leczenie choroby okluzyjnej, zastosowanie mikroskopu dentystycznego podczas zabiegów endodontycznych lub prywatne centrum diagnostyczne, pozwalające wykonać wszystkie niezbędne badania na miejscu. Oczywiście są to tylko przykłady, unikatem można nazwać także aspekty, które właśnie Ty uważasz za wyjątkowe. Analizuj rynek, obserwuj konkurencję, bądź na bieżąco z nowinkami – dzięki temu będziesz trzymać rękę na pulsie i zyskasz informacje pozwalające na poprawienie swego postrzegania przez Pacjentów.

Strona internetowa – najlepsze miejsce dla unikatów

Kiedy już określisz unikaty obecne w Twoim gabinecie, pora przejść do ich przedstawienia światu. Najlepszym miejscem do tego jest indywidualnie dopasowana strona internetowa, na której zawrzesz informacje dotyczące wyjątkowych rozwiązań przez Ciebie stosowanych. Nie mogą to być kilkuzdaniowe komunikaty, warto stworzyć bardziej rozbudowane treści wykorzystujące język korzyści. Ukażą one Pacjentom zalety poszczególnych unikatów, co pomoże im podjąć decyzję o wyborze Twojego gabinetu. Zauważmy jednak, że musisz jasno określić swoje intencje – na pierwszym miejscu stawiasz bezpieczeństwo leczonej osoby i jej zadowolenie, budując nić zaufania.

Wspomniane treści o unikatach powinny być widoczne oraz wyraźnie zaakcentowane, dlatego też dobre wyjście stanowi umieszczenie ich w osobnej sekcji. Ściągnie ona uwagę Pacjenta, który przechodząc od unikatów, stopniowo zapozna się z ofertą gabinetu oraz zauważy jego wyjątkowy charakter.

Potężne możliwości mediów społecznościowych

Media społecznościowe są dzisiaj nieodłącznym elementem codzienności wielu osób. Aby lepiej reklamować swoje unikatowe usługi, warto założyć profil firmowy np. na serwisie Facebook. Zrzesza on miliony ludzi, a do ich ogromnej liczby można dotrzeć poprzez regularne publikowanie postów sprzedażowych, krótko opisujących dane rozwiązanie i prezentujących jego zalety. Obieg treści w mediach społecznościowych należy odpowiednio zrównoważyć oraz dopasować do dni tygodnia – posty o luźnej treści warto zamieszczać w piątki, gdyż wtedy przyciągną największą uwagę Pacjentów, pozostałe posty sprzedażowe zaś osiągają najlepsze wyniki w środkowe dni tygodnia.

Czy zbudowanie wizerunku unikatowego gabinetu rzeczywiście przyniesie efekty?

Oczywiście, że tak! Wymaga to jednak odpowiedniego wykonania oraz nadzoru. Stosując specjalne narzędzia analityczne, możesz rzetelnie mierzyć ruch na Twojej stronie internetowej lub profilu Facebookowym, co da Ci twarde dane dotyczące konwersji. Zauważmy jednak, że wszystkie działania należy dokładnie zaplanować, biorąc pod uwagę wiele czynników, takich jak region, liczbę ludności czy wreszcie profil pożądanego Pacjenta.

Skontaktuj się z nami!

Dzięki umiejętnemu operowaniu unikatami droga do sukcesu gabinetu będzie znacznie łatwiejsza! Jeżeli jesteś dentystą i chciałbyś wdrożyć szeroko zakrojone działania marketingowe, które wykreują pozytywny wizerunek Twojej placówki, skontaktuj się z nami! Jesteśmy zgranym zespołem doświadczonych ekspertów, nieustannie dążących do coraz lepszych efektów. +48 733 806 866 (Arek) lub +48 505 022 092 (Piotr), bądź wypełnij formularz – odpowiemy.

Skontaktuj się z nami

WYPEŁNIJ FORMULARZ

    Arek

    BIURO

    ul. Kościuszki 229/6, 40-600 Katowice

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Wszystkie prawa zastrzeżone