MARKETIZE - Marketing stomatologiczny

PoradyWizytówka Google – podstawa przy kreowaniu wizerunku gabinetu!
google wizytówka

Wizytówka Google – podstawa przy kreowaniu wizerunku gabinetu!

Najpopularniejsza przeglądarka internetowa Google daje przedsiębiorcom wiele narzędzi, które wspomagają prowadzenie własnego biznesu. Są one dedykowane ogromnej liczbie użytkowników, dlatego też podczas kreowania wizerunku własnego gabinetu stomatologicznego w sieci, warto zadbać o wizytówkę Google – to właśnie z nią Pacjenci mają pierwszy kontakt przy poszukiwaniach odpowiadającego ich potrzebom gabinetu. Co należy wiedzieć, aby dobrze się nią zajmować? W dalszej części znajdziecie ważne informacje.

Co to jest wizytówka Google?

Wizytówka Google stanowi „witrynę” Twojego gabinetu – zawiera ona podstawowe informacje biznesowe na jego temat, takie jak adres, numer telefonu, adres e-mail czy godziny otwarcia. Można również znaleźć w niej opinie Pacjentów, u których zostało wykonanie leczenie, chcących podzielić się swoimi wrażeniami z innymi. Utworzenie wizytówki Google jest jednym z kluczowych działań przy otwarciu placówki, dlatego też należy poświęcić mu szczególną uwagę i zadbać o jej stałą obsługę. Rozwiązanie wspomaga kreowanie wizerunku w internecie oraz stanowi ważny czynnik wpływający na konwersję sprzedażową.

Stale aktualizuj informacje na swojej wizytówce Google!

Wraz ze wzrostem liczby Pacjentów Twój gabinet będzie się rozwijał. Wówczas poczynisz z pewnością wiele kroków służących usprawnieniu jego działania, np. rozbudowę oferty świadczonych usług o nowe pozycje, zakup nowocześniejszego sprzętu czy stworzenie udogodnień dla Pacjentów. Każda zmiana tego typu powinna być na bieżąco aktualizowana, aby Pacjenci po sprawdzeniu wizytówki dysponowali niezbędnymi informacjami, które ułatwią im podjęcie decyzji oraz umówienie wizyty. Pamiętaj, dobre pierwsze wrażenie to podstawa, a wywołujemy je tylko raz!

Opinie, które zawiera wizytówka Google

Z pewnością nieraz sam zawędrowałeś do sekcji z opiniami wizytówki Google podczas poszukiwania interesującego Cię usługodawcy. Leczenie stomatologiczne to nie jest zakup nowego telewizora lub roweru, jego efekty długofalowo wpłyną na codzienne funkcjonowanie Pacjenta, dlatego możesz być pewien, że on również zapozna się z opinią na temat Twojego gabinetu. W pierwszej kolejności sprawdzi właśnie sekcję z opiniami na wizytówce Google, aby znaleźć argument przemawiający za wyborem danej placówki.

Pamiętaj, żeby średnia ocena Twojego gabinetu nigdy nie spadała poniżej 4,0. Wielu Pacjentów, zamiast czytać opinie, spojrzy przede wszystkim na „gwiazdki” wyświetlające się w górnej części wizytówki Google. Ci bardziej dociekliwi zaczną przeglądać komentarze dotyczące jakości świadczonych przez ciebie usług dentystycznych – wierz nam, znacznie większe zaufanie wykażą wobec negatywnych recenzji, dlatego też zadbaj, aby było ich jak najmniej.

Oczywiście trudno ustrzec się przed negatywnymi opiniami, jednakże istnieje pewien sposób, aby zminimalizować ich liczbę. Zdarzają się sytuacje, kiedy Pacjent z różnych względów negatywnie ocenia leczenie w Twoim gabinecie. Jeżeli napisał niepochlebny komentarz w wizytówce Google, nigdy nie zostawiaj go bez odpowiedzi – napisz neutralną odpowiedź, w której poprosisz daną osobę o dane umożliwiające Ci kontakt. Wyprostowanie sprawy przez telefon i rozwianie wątpliwości lub nieścisłości stworzy w głowie Pacjenta obraz profesjonalizmu oraz troski o jego potrzeby. Istnieje wówczas duże prawdopodobieństwo, że po prostu usunie on swoją negatywną opinię, uznając, iż Twoje zaangażowanie pozwoliło rozwiązać problem. Nie musisz robić tego osobiście, to zadanie możesz powierzyć managerowi gabinetu lub agencji takiej jak nasza. Po wdrożeniu tej metody zauważysz znaczną różnicę!

Pozytywnych opinii również nie pozostawiaj samym sobie! Każda z nich wzmocni Twój wizerunek w mniemaniu pozostałej części Pacjentów, dlatego warto na nie odpowiadać – wystarczy krótkie podziękowanie zawarte w jednym zdaniu. Nie tracisz dzięki temu nic, a możesz wiele zyskać, Twój gabinet zaś będzie sprawiał wrażenie miejsca skupiającego profesjonalistów, którzy dbają o potrzeby oraz oczekiwania Pacjentów.

Co możesz teraz zrobić?

Jeśli chciałbyś wzmocnić swój wizerunek na rynku stomatologicznym i nie masz pomysłu, od czego zacząć lub po prostu brakuje Ci czasu, skontaktuj się z nami! Mamy duże doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych placówek dentystycznych, a wszystkie rozwiązania sprawdziliśmy dzięki praktyce. 

Wszystkie prawa zastrzeżone