FAQ – dlaczego warto mieć je na swojej stronie internetowej?
Posiadanie sekcji FAQ (często zadawane pytania) na stronie internetowej gabinetu dentystycznego może przynieść wiele korzyści zarówno dla Pacjentów, jak i dla samego gabinet
Opis członków zespołu – dlaczego warto przedstawić Pacjentom swój personel?
Za każdym profesjonalnym gabinetem stomatologicznym stoi nie tylko zaawansowana technologia i medyczne know-how, ale także grupa oddanych ludzi, których praca i zaangażowanie s
Rentowność gabinetu stomatologicznego
Prowadzenie własnego gabinetu stomatologicznego wymaga sporej uwagi oraz przemyślanego działania. Efektywność leczenia jest najlepszym sposobem zapewnienia sobie bazy takich P
Jak prowadzić profil gabinetu stomatologicznego na Facebook?
W prowadzeniu komunikacji gabinetu stomatologicznego w mediach społecznościowych najważniejsza jest… systematyczność i plan działania. Zacząć należy od małych kroków,
Opiekun Pacjenta – jaką rolę pełni w gabinecie?
Powiedzmy sobie wprost, profesjonalna obsługa Pacjenta nie jest łatwym zadaniem, któremu sprosta każdy. Właściciele gabinetów stomatologicznych często sami są dentystami,
Wartość dobrych relacji z Pacjentem
Podczas zarządzania gabinetem stomatologicznym zawsze należy dbać o dotychczasowych Pacjentów. Głównie z tego powodu, że to właśnie oni umożliwią Twojej placówce stabil
Zaangażowanie w lokalną społeczność – kogo wspiera Marketize?
Marketize skupia się nie tylko na marketingu gabinetów stomatologicznych. Wspieramy także lokalne inicjatywy społeczne, a szczególnie drużynę piłkarską Dentim Clinic (od 2
Skuteczny marketing stomatologiczny – jakie korzyści przyniosą wideoopinie?
Nie ma wątpliwości co do tego, że chcesz, aby Twoja praktyka rosła i przyciągała coraz więcej nowych Pacjentów. Jednakże, aby to osiągnąć, musisz znaleźć sposób na u
Wizytówka Google – podstawa przy kreowaniu wizerunku gabinetu!
Najpopularniejsza przeglądarka internetowa Google daje przedsiębiorcom wiele narzędzi, które wspomagają prowadzenie własnego biznesu. Są one dedykowane ogromnej liczbie uży
Przeszkolenie recepcji – dlaczego powinieneś o nie zadbać?
Dzięki własnej stronie internetowej Twój gabinet stanie się bardziej rozpoznawalny i przyciągnie więcej Pacjentów, jednakże ich utrzymanie będzie wymagało wysiłku od Cie