Strony internetowe i treści

Strony internetowe i treści

Głównym źródłem wiedzy o leczeniu stomatologicznym jest strona internetowa. To właśnie ona jest ostatnim przystankiem Pacjenta przed konwersją, czyli podjęciem decyzji o leczeniu stomatologicznym. To z niej może się dowiedzieć, jaki ma problem, jak go rozwiązać oraz czy warto Wam zaufać! Dlatego tak ważne jest, aby szczególnym staraniem otoczyć witrynę www. To od treści i jakości prezentowanych informacji na stronie internetowej zależy, czy Pacjent zdecyduje się na leczenie!

Wysokiej jakości teksty dla stomatologii

Niezwykle ważne jest, aby strona internetowa zawierała oryginalne, merytoryczne oraz zrozumiałe dla Pacjenta teksty wysokiej jakości. To właśnie one są sercem witryny www, która pozwala dotrzeć do Pacjenta. W Marketize zwracamy szczególną uwagę na to, aby teksty były pisane prostym i atrakcyjnym językiem. Zależy nam na tym, aby Pacjent w pełni rozumiał to, z czym się zapoznaje oraz nabierał przekonania, że Wasz gabinet jest najlepszym miejscem, w którym może rozwiązać swój problem. Dzięki tak przygotowanym artykułom tworzymy ekspercki wizerunek gabinetu stomatologicznego, w którym pracują stomatolodzy otwarci na potrzeby innych. Zrozumienie potrzeb i odpowiedź na nie sprawia, że Pacjenci znacznie chętniej decydują się na podjęcie leczenia w gabinecie stomatologicznym!

Wiedza to priorytet

W naszym autorskim modelu marketingowym jednym z najważniejszych celów jest edukacja Pacjentów. Dlaczego to takie ważne? Nie tylko oszczędzamy czas dentystów, który musieliby poświęcić podczas konsultacji na tłumaczenie Pacjentom zagadnień stomatologicznych, ale również docieramy do osób, które borykają się z dentofobią. Zaburzenie to sprawia, że odczuwany jest lęk, który hamuje decyzję o podjęciu leczenia. Dzięki naszym tekstom kreujemy pozytywny wizerunek współczesnej stomatologii! Jednak nasz cel to także dotarcie do Pacjentów, którzy po prostu szukają rozwiązania swojego problemu. Tworzone publikacje mają na celu przekazanie odpowiedniej wiedzy, pozwalającej Pacjentom świadomie podjąć decyzję o leczeniu stomatologicznym. Dlatego tak szczególną uwagę przykładamy do tworzenia rzeczowych materiałów prostym językiem. To dzięki edukacji Pacjentów zwiększamy skuteczność naszych działań!

Kompleksowa obsługa strony internetowej

Strony dla Klientów tworzymy całkowicie od podstaw w oparciu o nasz autorski i skuteczny model, potwierdzony w pracy z Dentim Clinic i innymi klinikami stomatologicznymi. Pierwszym etapem pracy jest dokładne przeanalizowanie wymagań i oczekiwań, jakie stawia gabinet stomatologiczny. Jest to niezwykle ważna faza, ponieważ to właśnie w tym momencie powstają pierwsze koncepcje tego, jak powinna wyglądać przygotowywana strona internetowa. Dogłębna analiza pozwala zweryfikować naszemu zespołowi, na co należy położyć największy nacisk po to, aby uzyskać jak najwięcej konwersji, czyli umówień się Pacjentów na wizytę.

Drugi etap wiąże się z przedstawieniem projektu strony internetowej. Jest to moment, kiedy Klient przekazuje swoje sugestie. Dzięki temu możemy stworzyć witrynę, która będzie zindywidualizowana, a przy tym wykorzystane zostaną wszystkie narzędzia pozwalające oddziaływać na Pacjentów. Po ustaleniu szczegółów z Klientem projekt przekazywany jest do grafika. Dbamy o każdy szczegół po to, aby strona internetowa zachwycała odbiorców.

Kolejnym etapem jest zaprogramowanie strony internetowej. Nasi specjaliści dbają o to, aby witryna www była jak najlepiej zoptymalizowana. Kiedy faza programowania jest zakończona, następuje publikacja strony internetowej. Jednak na tym nie kończy się nasza praca! Prowadzimy dokładną analizę ruchu na witrynie. Dzięki temu możemy, zoptymalizować przekazywane treści w taki sposób, który będzie najbardziej korzystny. Dbamy o to, aby ciągle udoskonalać stronę!

Prowadzenie bloga najlepszą drogą do Pacjenta

Każdą stronę zawsze poszerzamy o bloga. To na nim publikujemy wiele wpisów, które są nie tylko merytoryczne, ale również napisane przejrzystym i atrakcyjnym językiem. To tutaj Pacjent może zyskać więcej informacji o przebiegu leczenia czy o swoim problemie. Jest to bardzo ważny sektor naszych działań, ponieważ pozwala to nawiązać z Pacjentem silną więź. Wzmocnienie działań poprzez media społecznościowe jeszcze mocniej wpływa na decyzję o podjęciu leczenia w danym gabinecie.

Historie Pacjentów

Uważamy, że jedną z najsilniejszych wizytówek mogą być prawdziwe historie Pacjentów. Dlaczego tak się dzieje? Pacjenci borykający się z różnymi problemami chętnie utożsamiają się z innymi. Ma to więc niezwykłą mocą emocjonalną. Właśnie dlatego tak chętnie wykorzystujemy historie Pacjentów. Nasi eksperci odpowiadają za ich redakcję. Przygotowujemy również najwyższej jakości materiały, które wpływają niezwykle pozytywnie na estetykę przekazywanych treści. Dzięki temu nowi Pacjenci jeszcze chętniej decydują się na podjęcie decyzji o leczeniu.

Skontaktuj się z nami

WYPEŁNIJ FORMULARZ

    Wszystkie prawa zastrzeżone