Content marketing

Content marketing

Tworzymy pozytywny wizerunek współczesnej stomatologii. Dlaczego musimy to robić? Stomatologia bardzo często kojarzona jest niezwykle negatywnie. Wynikać to może z przykrych doświadczeń w gabinecie z przeszłości. Powoduje to, że Pacjenci unikają wizyty w gabinecie stomatologicznym przez wiele lat. Nasze doświadczenie pozwoliło nam stworzyć autorski model marketingowy, w którym przygotowanie merytorycznych treści zajmuje ważne miejsce. To właśnie one niezwykle skutecznie pozwalają walczyć z dentofobią i przekonać Pacjentów do podjęcia leczenia stomatologicznego. Efektywnie edukujemy i rozwiewamy wszelkie wątpliwości Pacjentów!

Dlaczego treści są tak ważne?

Wielu Pacjentów ma różne wątpliwości związane z leczeniem stomatologicznym. Problemem mogą być przykre, wręcz traumatyczne, doświadczenia z przeszłości. Narosłe lęki powodują, że Pacjenci nie udają się ze swoimi problemami do gabinetu stomatologicznego. Może to powodować poważne konsekwencje dla zdrowia jamy ustnej. W wielu przypadkach najlepszym rozwiązaniem okazują się merytoryczne treści, które pozwalają rozwiać wszelkie wątpliwości Pacjentów. To właśnie odpowiednio przygotowane teksty tworzą pozytywny wizerunek gabinetów stomatologicznych. Dzięki temu możliwe jest spełnienie marzenia Pacjentów o pięknym i zdrowym uśmiechu!

Jak edukujemy Pacjentów?

W naszym autorskim modelu marketingowym ważnym punktem jest przygotowywanie niezwykle interesujących merytorycznych treści. Wiemy, że tylko ciekawe teksty mają możliwość dotarcia do wszystkich Pacjentów. Tworzymy przystępne, napisane atrakcyjnym językiem, artykuły na strony internetowe, z których można dowiedzieć się o wszystkich najważniejszych elementach związanych z przebiegiem leczenia. Dzięki temu rozwiewamy wszelkie wątpliwości związane z leczeniem oraz oszczędzamy Twój czas na tłumaczenie podczas wizyty podstawowych informacji. Ponadto tworzymy różnego rodzaju poradniki, które w atrakcyjny sposób przekazują wszystkie istotne wiadomości w skondensowany sposób. Jest to rozwiązanie niezwykle atrakcyjne i komfortowe dla Pacjentów. Dodatkowo tworzymy ulotki czy inne materiały, które efektywnie przekazują wiedzę.

Na tym jednak nie koniec. Tworzymy ciekawe wpisy na bloga. Dzięki temu jeszcze łatwiej możemy dotrzeć do wszystkich osób. Dodatkowo tworzymy materiały video z poradami. Pozwala nam to jeszcze bardziej zbliżyć się do Pacjenta, a w efekcie doprowadzić do jego konwersji, czyli zapisania się na konsultację. Jednak nie zapominamy nigdy o oprawie graficznej. To właśnie one bardzo często pozwalają przykuć uwagę Pacjentów, dzięki temu mamy pewność, że żadne treści przez nas tworzone nie przejdą bez echa.


Notice: Trying to access array offset on value of type null in /wp-content/plugins/sina-extension-for-elementor/widgets/basic/sina-content-box.php on line 1294

Jakie korzyści płyną z merytorycznych treści?

Edukacja Pacjentów jest niezwykle istotna. Jest to skuteczne narzędzie w walce z dentofobią. Pozwala również rozwiać wszelkie wątpliwości, jakie mogły pojawić się u Pacjentów. Ważną zaletą jest także możliwość zbudowania długotrwałych i silnych relacji. Dzięki temu Pacjenci zawsze będą wracać ze swoimi problemami z uzębieniem do Waszego gabinetu. Nasze ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z Dentim Clinic i innymi naszymi Klientami pokazuje, że to właśnie dzięki atrakcyjnie przygotowanym tekstom możliwe jest znaczące zwiększenie konwersji Pacjentów. Tworzymy ekspercki wizerunek Twojego gabinetu, tym samym zwiększając poziom zaufania do prowadzonego w klinice leczenia.

Skontaktuj się z nami

WYPEŁNIJ FORMULARZ

    Wszystkie prawa zastrzeżone