Kampanie reklamowe

Jednym z kluczy do sukcesu każdego gabinetu stomatologicznego są dobrze przygotowane kampanie reklamowe. Aby osiągnąć cel, konieczne jest precyzyjne planowanie. Końcowy efekt wszystkich naszych działań marketingowych, poza kwestiami wizerunkowymi, ma spowodować zapełnienie kalendarzy w gabinecie stomatologicznym. Wiemy, z jakich narzędzi korzystać i jak przygotować kampanie reklamowe, które są skuteczne!

Jak pracujemy?

Nasze działania są zawsze kompleksowe. Wynika to z ponad 10-letniego doświadczenia w stomatologii, które pozwoliło nam na stworzenie autorskiego modelu marketingowego tak, aby przełożony na dowolny gabinet stomatologiczny, przynosił oczekiwane rezultaty w postaci większej ilości Pacjentów, z którymi lubicie pracować! W związku z tym nasze kampanie reklamowe są przygotowane tak, aby odpowiadały prawdziwym potrzebom Pacjentów, a przekaz był skierowany do osób, które potrzebują świadczonych przez Was usług. Wiemy, jak sprawić, aby to Wasz gabinet wyróżnić na tle konkurencyjnych gabinetów w regionie.

Podczas realizacji kampanii reklamowych dla naszych klientów, wykorzystujemy liczne narzędzia, z których najpopularniejsze to Google Ads (Google AdWords), Facebook Ads i SEO, czyli pozycjonowanie organiczne. Przenikanie się tych źródeł w odpowiednim ustawieniu pozwala na pozyskiwanie przez nas dużo większego i wyższego jakościowo ruchu Pacjentów, niż ma to miejsce przed podjęciem z nami współpracy. Należy pamiętać, że nasz model marketingowy jest przygotowany w oparciu o ponad 10-letnie doświadczenie obsługi sieci gabinetów Dentim Clinic oraz innych naszych Klientów.

Jak działają wykorzystywane przez nas narzędzia? Google Ads jest niejako odpowiedzią na aktywność Pacjenta, który jest świadomy swojego problemu i szuka sposobu jego rozwiązania. I tak wpisana przez Pacjenta fraza w Google pozwala odnaleźć mu najlepsze wyniki i informacje, których szuka, w tym ofertę Waszego gabinetu. Jednak nasza praca nie kończy się na stworzeniu kampanii reklamowych. Wprost przeciwnie, ponieważ tak naprawdę kampanie są tylko wierzchołkiem góry lodowej. W naszych działaniach doprowadzamy do sytuacji, w których Pacjent, niezależnie od etapu, w jakim się znajduje w swojej podróży po piękny uśmiech, otrzymuje najpotrzebniejsze w danej chwili informacje. Dlatego w prowadzonych przez nas kampaniach marketingowych dla stomatologii nie opieramy się wyłącznie na reklamowaniu usług gabinetu, ale działamy szerzej, dostarczając niezbędnej wiedzy Pacjentom (treści, zdjęcia, grafiki czy filmy). Oczywiście również odpowiadamy za to, aby wyświetlana treść była jak najbardziej atrakcyjna.

Facebook Ads jest to narzędzie, które pozwala na stworzenie intrygujących reklam na Facebooku, Instagramie i na innych stronach współpracujących z tym medium. Wiemy, że jest to jeden z najchętniej odwiedzanych portali społecznościowych, przez co szanse na dotarcie do Pacjenta są ogromne. Tworzymy reklamy, które nie tylko budzą zainteresowanie, ale także oddają indywidualny charakter danego gabinetu stomatologicznego, a tym samym wyróżniają go na tle konkurencyjnych gabinetów z Waszego regionu. Nasze doświadczenie pozwala nam pokazać Pacjentom to, co jest dla nich ważne, w formie, która przyciągnie ich do gabinetu oraz utwierdzi w przekonaniu, że Wasza klinika to najlepsze miejsce do podjęcia leczenia.

Tajemnice SEO

Niezwykle wiele uwagi poświęcamy optymalizacji treści na stronie. Wykorzystujemy wszystkie najważniejsze dostępne techniki, które sprawiają, że nasze działania są bardzo skuteczne. Jednym z ważnych elementów naszego unikalnego modelu marketingowego jest SEO i dostarczenie unikalnych treści, których poszukują Pacjenci. Nie opieramy się wyłącznie na najczęściej wyszukiwanych słowach przez Pacjentów. Nasz model pozycjonowania jest nieco inny od ogólnie przyjętego na rynku, dzięki czemu docieramy do osób, do których chcemy dotrzeć. Nasz zespół contentowy to osoby z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu treści dla Klientów, a długotrwała współpraca z Dentim Clinic i innymi klinikami stomatologicznymi pozwala nam na tworzenie treści, które są nie tylko najwyższej jakości, ale również niezwykle przystępne dla każdego Pacjenta. Ponadto w ramach SEO wykonujemy optymalizację kodu i struktury strony. Wszystkie nasze działania mają na celu, aby strona internetowa gabinetu stomatologicznego była wyświetlana jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu realnie zwiększamy szansę dotarcia do Pacjenta.

Wizytówki

Wizytówki pozwalają w szybki sposób przekazać Pacjentowi najważniejsze informacje o gabinecie stomatologicznym. W dzisiejszych czasach jednym ze skuteczniejszych rozwiązań są wizytówki Google. Tworzymy je w taki sposób, by były one jak najbardziej przejrzyste i poręczne dla Pacjentów! Dbamy o ich widoczność w wyszukiwarce Google i odpowiednie pozycjonowanie.

Analizy

Dbamy o to, aby nasze usługi były skuteczne! Dlatego poddajemy analizie wszystkie działania po to, żeby móc jeszcze skuteczniej pozyskiwać Pacjentów. Ponadto oferujemy również ocenę jakości rozmów telefonicznych prowadzonych przez recepcjonistki. Dzięki temu możemy zwrócić uwagę na to, co wymaga poprawy, aby Pacjent czuł się doceniony i komfortowo jeszcze przed podjęciem samego leczenia, a co najważniejsze, żeby rozmowy telefoniczne konwertowały! Co z tego, że przyciągniemy ruch na Waszą stronę, jeśli nasza praca rozbije się o mało efektywne rozmowy Pacjentów z recepcją? Dlatego tak wielką wagę przykładamy do analizy wszystkich rozmów telefonicznych. Nasze działania pozwalają Ci mieć pewność, że żaden Pacjent nie zrezygnuje z wizyty w gabinecie przez błędy w komunikacji!

Razem stwórzmy silny front!

Kampanie reklamowe bardzo skutecznie pozwalają pozyskać Pacjentów. Wykorzystanie wielu technik i narzędzi wpływa na efektywność wszystkich działań. Aby dowiedzieć się więcej, wystarczy wypełnić formularz albo zadzwonić do nas pod numer +48 505 022 092 (Piotr) albo +48 733 806 866 (Arek). Umówimy się na rozmowę, porozmawiamy o Waszych potrzebach i oczekiwaniach, a następnie otrzymacie ofertę. Jeśli ją zaakceptujecie, rozpoczniemy pracę z Wami w oparciu o wyłączność terytorialną! To znaczy, że jeśli rozpoczniemy współpracę z Wami, to nie podejmiemy jej z Waszą konkurencją :)) Czekamy na Was!